The Party at Kitty and Stud's (1970)

Alternatieve titels: Italian Stallion | Kitty & Studs

Erotiek

geregisseerd door Morton Lewis
met Sylvester Stallone, Henrietta Holm en Jodi Van Prang

Kitty (Henrietta Holm) en Stud (Sylvester Stallone) zijn geliefden. Ze hebben een robuust sexleven met hier en daar wat SM-neigingen. Tijdens een feestje worden drie vrouwen uitgenodigd, en één voor één mogen ze langs bij De Stud!

damon
'Sly's befaamde porno film...

softporno!!

Geen softporno toch?

Volgens mij wel, hoor.

Ik meen dat hier net zo veel in te zien is dan in zo'n vrijdagavond-laat Veronica filmpje..

Leno schreef:

Alleen veeeeeeeeeeeel meer haar

Ooit gezien op duitsland deze film.
Ik vond deze film dan echt soft, zoveel bijzonders is er ook niet in te zien.
Het is gewoon een softporno.

avatar van otherfool
Saaie en verschrikkelijk slecht gemaakte soft-erotiek met allerlei bizarre verwikkelingen. Echt alleen maar aan te kijken vanwege de curiositeit van Stallone's meedoen.

0,5*.

FisherKing
stinissen schreef:

Alleen veeeeeeeeeeeel meer haar

LOL

Te vermijden dus ....

avatar van Mischa
Oorspronkelijk harde porno, later zijn de penetraties e.d. er schijnbaar uitgesneden. Toen Stallone eenmaal bekend was, werd 'ie als The Italian Stallion opnieuw uitgebracht. Soft Porno zou meer opleveren, redeneerden de makers blijkbaar.

avatar van Quentin
25 oktober op dvd

Quentin schreef:
25 oktober op dvd

Is deze film ergens te huur of te koop? Zou hem toch wel eens willen zien, alleen maar voor stallone

veron35
Bij FRS zag ik hem voor 5 euro.

lennox schreef:

heb hem gekocht in mediamarkt voor 6 euro, wordt ook in saturn verkocht maar wel onder de naam italion stallion

avatar van Srananbloke
De trailer van deze film heeft meer charme dan de film zelf, vond het maar een gedrocht.

De trailer valt eenvoudig te achterhalen op internet, en is ook te vinden op de dvd "42nd Street Forever", een geniale compilatie van exploitation filmtrailers. Een aanrader!

avatar van matti
Een absolute aanrader voor al diegenen die houden van lekkere harige matten, dirty talk, scherpzinnige dialogen, magnifiek camerawerk en uitmuntende acteerprestaties.
Zeer begrijpelijk dat dit pareltje Sly's acteercarrière een boost van jewelste heeft gegeven.
Streling voor het oog!

matti schreef:
Streling voor het oog!

Goed gezien jij nobele onbekende! Ik geef je hier volledig gelijk!!

avatar van niethie
Verschrikkelijk stompzinnige ouderwetste softporno flick die vergeten zou zijn geweest als Stallone er niet in had meegespeeld. Sja wat valt er nog meer te zeggen over deze film, het is verschrikkelijk eentonig en saai allemaal, de ene lelijk geschoten seksscene na de andere, debiele muziek en opwindend is het al helemaal niet een grote chaos dat is het. Alleen te kijken als je Stallone eens in zijn nakie wilt zien maar verwacht geen harde pornofilm met penetraties enzo want je komt er bedrogen uit.

0,5 sterren

Niet de originele poster.

Steve-a
Zeker grappig om een keer gezien te hebben. Sly in een porn movie. Alleen dat is het al waard om hem te kijken. De rest is 3 keer niks. Vrouwen zijn niet geweldig lekker. Sekssenes zijn slecht en veel heel veel haaaaaar.

avatar van Verdronkenvis
wat een bizarre shit..

avatar van wess16
Haha, dit is zo enorm obscuur. Stallone is hier echt mager. Heb de Duitse versie ooit gezien.

avatar van FunkStarr
Sly's debuut, en wat voor één! dit is echt heel erg. Gelukkig is hij daarna uitgegroeid tot dé actieheld in de jaren 80 met Rocky en Rambo.

avatar van jippie2010
Ja, als ik eenmaal weet van het bestaan van zo'n film dan moet ik em zien natuurlijk.
Ik heb letterlijk en figuurlijk kanten van Stallone gezien die ik nog niet eerder had gezien
En ergens in de VS is er een brassband die hier veel geld aan heeft verdiend.
Meer valt er niet over te zeggen, gauw verder: *1.0