Animal Crackers (2017)

Verenigde Staten / Spanje / China / Zuid-Korea
Animatie / Avontuur

geregisseerd door Scott Christian Sava en Tony Bancroft
met de stemmen van Sylvester Stallone, Danny DeVito en Ian McKellen

Een familie erft op een dag een vervallen circus en een mysterieuze doos Animal Crackers. Als je een van deze Animal Crackers opeet, verander je in het dier dat het koekje vertegenwoordigt, waaronder giraffes, apen, leeuwen, tijgers en beren.

avatar van Antonev
Heel erg benieuwd naar! Er is alleen wel wat onduidelijkheid over de release datum. Zou in eerste instantie ergens in 2016 uitkomen (volgens de officiële FB pagina), vervolgens werd er gezegd dat het 13 januari zou worden en volgens IMDB gaat hij pas op 21 april in Amerika in première.