menu

Film / Cast en crew / John Travolta

zoeken in:
Pastichio Rocker
Zijn beste film is duidelijk Jackie Brown.

Ik heb eigenlijk nog niet veel films gezien met John Travolta:
zijn beste totnutoe is duidelijk Face/Off!

(zou dringend pulp fiction eens moeten zien)

Pastichio Rocker schreef:
Zijn beste film is duidelijk Jackie Brown.

Pardon ? Jackie Brown ?

Pastichio Rocker
fappie schreef:
(quote)

Pardon ? Jackie Brown ?

Ja? Ik vond hem beter acteren dan Morgan Freeman.

combi
neuh, jack nicholson stal de show in jackie brown.

(quote)

Travolta speelt toch niet in die film? of heb je het over Samuel L. Jackson? dan klopt het idd

Het enige wat ik weet is dat die man goed kan acteren.

JDSsmetje schreef:
Het enige wat ik weet is dat die man goed kan acteren.

obvious

Ik vind hem toch het beste in films als Grease en Saturday Nightfever. Hij straalde zoveel uit toen hij jong was. Ik heb gehoord dat Pulp Fiction zijn carriere heeft gered?

Films met hem :

01. 3.0 - Taking Of Pelham 1 2 3 , The
02. 2.5 - Basic
03. 2.5 - Domestic Disturbance
04. 2.0 - Broken Arrow

Ik denk dat ik de verkeerde films met hem gezien heb, maar vind wel dat hij kan acteren.

Bla
(quote)

Trol-lol-lol.

Onderschat acteur. Vooral in Blow Out, schitterende rol. Ook in Saturday Night Fever en Pulp Fiction uitstekend. Hij was zelfs nog wel te pruimen in de rol van moeder in Hairspray.

In From Paris With Love, een ontzettend luchtige over-the-top actiefilm is ook erg geestig!

Waar is die gast mee bezig trouwens . Hij heeft echt al lang geen goede rol meer gespeeld. Hij kiest ook voor films als From Paris With Love en Old Dogs.

From Paris With Love heeft het vrij goed gedaan toch? Daarnaast ben ik ook benieuwd wat hij nu aan het doen is.

Zelf vond ik hem in Phenomenon een goede acteer prestatie neer zetten. Ook Pelham 123 vond ik geweldig. Het stoere taalgebruik in From Paris with Love was ook gaaf natuurlijk, "Shoot the Fucker!"

Nu was laatst onderstaand fragment op de radio, sja... wat moet je er eens van zeggen:

USA Today « Ruuddewild.nl

Haha, mooie scene inderdaad.

In Pelham 123 was ie trouwens ook erg sterk ja.

Dick2008
fappie schreef:
Ik vind hem toch het beste in films als Grease en Saturday Nightfever. Hij straalde zoveel uit toen hij jong was.

Inderdaad hoor. Heb een aantal films weer opnieuw bekeken, Grease, Saturday Night Fever, Staying Alive, Look who's talking, .... Die blijven de moeite waard, maar zou zonder hem veel minder zijn.

Uitstekende acteur!
Altijd al geweest,vind ik.
Zijn rol in Pulp Fiction en in Face-Off zijn toch zeker wel briljant te noemen.
Veelzijdige acteur ook.
Ik had als 13/14 jarig meisje mijn slaapkamer vol hangen met posters van Grease,haha.

Dick2008
Dick2008 schreef:
Heb een aantal films weer opnieuw bekeken, Grease, Saturday Night Fever, Staying Alive, Look who's talking, .... Die blijven de moeite waard, maar zou zonder hem veel minder zijn.

Hij scoort nog steeds goed. Hij staat in mijn top 10 van acteurs. Ook al zijn het vooral oude films. (Wel jammer dat hij lid is van Scientology., maar goed, zijn privézaken). Saturday Night Fever en Staying alive scoren het best. Staan beiden in mijn top 25.
Ik heb 15 films gezien.

Dick2008
Dick2008 schreef:
Hij scoort nog steeds goed. Hij staat in mijn top 10 van acteurs.

Hij scoort nu steeds slechter en staat nu ook een stuk lager. Heb er nu 20 films van gezien, maar Lonely Hearts (2006), Taking of Pelham 1 2 3, The (2009), Broken Arrow (1996) ... zijn allemaal slecht bevallen.

Grease beviel me onlangs weer goed. Dus moet je het inderdaad zoeken in zijn "jonge jaren".

kappeuter (crew)

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=-nxbQvPS8R0

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

It’s freaky, but it happened… Pulp Fiction John Travolta meets Carrie John Travolta.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:13 uur

geplaatst: vandaag om 21:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.