• 11.316 nieuwsartikelen

Geregisseerd door: Dave Thomas

Met onder meer: John Travolta, Arye Gross en Kelly Preston

Gesproken taal: Engels

Plot The Experts

Travis en Wendell, twee rasechte New Yorkers, worden op straat benaderd door een zekere Bob Smith. Hij gaat een nieuwe nachtclub openen in Indian Springs en wil dat het duo de zaak gaat runnen. Travis en Wendell verdenken hun vriend Daryl ervan Smith op hen te hebben afgestuurd, maar besluiten het spel mee te spelen. Er zijn te veel voordelen: een leuk salaris, kost en inwoning gratis en ze krijgen een auto ter beschikking. Wat Smith niet vertelt, is dat hij een Russische KGB-agent is en dat Indian Springs, een exacte kopie van een VS-stad, in de Sovjet-Unie ligt.

logo tmdbimage

avatar van jackie

jackie

Erg grappige film, de dans scene tussen Travolta en Preston is geweldig !

avatar van Quentin

Quentin

Een van de laatste anti-communistische films en ook een van de slechtste en minst vermakelijkste. Het dansje en Prestion redden nog wat. 2*

avatar van lizard

lizard

deze film komt uit de tijd na nightfever en voor fiction en die films er tussen zijn vaak erg slecht uitzondering voor deze best grappig 2,5

avatar van D-ark

D-ark

Zeer aardige pulp maar wel snel vergeten

avatar van jordybeukeboom

jordybeukeboom

Travolta en Preston trouwden later na hun ontmoeting voor deze film. Ze zijn nog steeds samen en hebben twee kinderen

avatar van Biosguru

Biosguru

Vergeleken met dit is zelfs Invasion U.S.A een meesterwerk.

avatar van Survivor87

Survivor87

Deze film heb ik nog nooit gezien met Travolta. Lijkt me wel een leuke komedie te zijn. Met zijn toen nog toekomstige vrouw Kelly Preston. Iemand een idee waar deze film op dvd of blu ray te verkrijgen is?