Trading Paint (2019)

Verenigde Staten / Spanje
Actie / Sport

geregisseerd door Karzan Kader
met John Travolta, Michael Madsen en Rosabell Laurenti Sellers

Sam is een onbeholpen dirttrack racelegende. Wanneer zijn zoon zich aansluit bij een raceteam van een concurrent voelt Sam de drang om weer te gaan racen voor de overwinning. Al snel ontstaat er een intense en gevaarlijke strijd tussen vader en zoon.

avatar van Master Blaster
Helaas. gewoon slecht en saai

avatar van XanderJ
Wat is er toch gebeurd met Travolta, nu zit hij zelfs in een film met Michael Madsen...…
Het is allemaal niet best!

avatar van Left4Dead
Wat een slap verhaal, en wat een slecht script.
Die Madsen kon ik al niet zien, nu nog duidelijker voor mij geworden.
Tja hier moet je gewoon niets van verwachten en als je het mij vraagt kun je de prent beter maar overslaan.
Was echt een werk waar ik mijzelf doorheen moest zien te ploeteren, ik neem aan dat ik niet de enige was en zal zijn daarmee.

Gratis advies van mij, sla deze over zonder ook maar enige twijfel.

avatar van schumacher
Sla deze over kan ik niet, ik heb het wel voor Travolta, ik zie die gewoon graag spelen al snap ik niet wrm die in zo'n films meespeelt?

De film zelf is geene vetten: de enige positieve punten waren de 1-2 mooie dames in de film en dat er wel chemie was tussen Travolta en zijn oude goede vriend, die 2 konden het wel goed met elkaar vinden.

En dat waren helaas voor mij de enige goede 2 punten.
Voor de rest was het acteren zoals verwacht geene vetten en vooral van die dat zijne zoon speelde, amaai wat is me die een ramp zeg, was echt niet goed.

Ook de race scenes waren ook niet zo goed en zeker op het einde was het niet goed, wat was me dat zeg helemaal opt einde vd race?

Soit: niet dat ik mij zitten vervelen heb maar verwacht dus maar heel heel weinig van deze fim. Buiten die 2 positieve punten is de poster nog een goed punt, helaas vertaalde dat niet in een goeie film.