The Fanatic (2019)

Thriller

geregisseerd door Fred Durst
met John Travolta, Devon Sawa en Ana Golja

De acteur Hunter Dunbar is beroemd vanwege zijn vertolkingen van actiehelden. Zijn echte leven blijkt echter ook gevaarlijk te zijn wanneer hij bedreigd wordt door een obsessieve fan genaamd Moose. Diens stalken gaat erg ver. Moose koestert de ambitie om het leven van de wereldster volledig kapot te maken.

avatar van tattoobob
Erg benieuwd hiernaar....toffe poster ook.

avatar van schram101

Travolta ziet er weer lekker maf uit. Trailer zelf is helaas wat minder.

avatar van dutchtuga
Geregisseerd door Fred Durst...

Ziet er uit als goedkope variant op The Fan (1996) en The King of Comedy (1982)

avatar van john mcclane 2
Weer een mega flop voor Travolta .

Nieuwe film John Travolta kan de kijker niet boeien

Fred durst ,,,wat was hij denkende
Privacy settings - hln.be

avatar van mariobustamente2
Ik dacht dat het George Michael was ipv travolta.

avatar van macrobody
Verspilde moeite. Travolta zet een goede rol neer maar op een gegeven moment begint het toch te irriteren. En dan hebben het nog niet eens over het slappe verhaal en het cliche einde. Wat een aanfluiting.

avatar van DreamTech
vond de film toch niet verkeerd Travolta zet een goeie rol als een fanatieke fan maar met de hersens van een 15 jarige of zo en ja het loopt uiteraard uit de hand maar vond het toch goed genoeg om af te kijken ! ( en ja meningen verschillen ) !!!

avatar van rep_robert
Deze gaat 100% bekeken worden.

The Fanatic - Hilariocity Review - YouTube

Van de schaamteloze Limp Bizkit promotie tot aan de exact dezelfde opening en after credits. Amateurisme ten top. En een lachwekkende Travolta met een belachelijk einde.

Ik heb een enorme zin om deze bagger te gaan kijken. Hij schijnt al op het internet te circuleren

avatar van mrwhite
Zag ook dat Chris Stuckman al van deze film een Hilariocity Review heeft gemaakt dus zal ik hem eens bekijken vandaag!!

avatar van FlorisV
Heb de Stuckman Hilariocity hierboven genoemd is ook bekeken. Het is duidelijk de I Am Sam van Travolta. En Fred Durst als regisseur...je kan waarschijnlijk geen grotere debiel vinden voor zo'n klus. Zoals Viggo Waas ooit zei: "Schoenmaker, blij dat je leest."

En zoals wijselijk in Tropic Thunder al door Robert Downey raad gegeven wordt: "Never go full retard!"

avatar van Master Blaster
Helaas.
zwak... Travolta is te goed voor dit soort troep

avatar van John Milton
Ik heb me wel verkneukeld met die review van Stuckman. Maar ik denk dat ik er minder van kan genieten dan hij, ik stop nu ik nog voor lig :-p

avatar van joolstein
Wahahahahahahaha Proest wat een review van Stuckman!!
En die hilarische quote; "He didn't cross the line, he fuckin' nuke it!!

avatar van hannes64
macrobody schreef:

Dat is bijna precies wat ik wilde schrijven.
Travolta is op weg naar beneden, snap niet waarom hij deze rol aannam.
Voor een oscar of (dat is wel zeker) golden raspberry?
Ik zie straks maar weer even Face/Off, want dat was echt 1 van zijn hoogtepunten in dat jaar.

avatar van schumacher
Travolta speelt zijn rol goed, een mentaal achtergestelde van een jaar of 15.
Alleen het einde was ronduit ongeloofwaardig en huilen met de pet op en dan heb ik het echt over die laatste 2 tal minuten ong. Sloeg nergens op.

Travolta is een veel te goede acteur om in zo'n film mee te doen. Op zich is de film mede dankzij Travolta nog net bekijkbaar.