Look Who's Talking Too (1990)

geregisseerd door Amy Heckerling
met John Travolta, Kirstie Alley en Olympia Dukakis

Mollie en James proberen samen (de inmiddels oudere) Mickey en zijn baby-zusje Julie groot te brengen. Broer en zus hebben onderling echter wat spanningen, evenals met Stuart: Mollie's broer die bij hen komt wonen.

avatar van Elineloves
Minder dan het eerste deel, maar wel beter dan het derde deel. Vond deze nog wel te pruimen. Heb een paar keer moeten lachen, en kreeg niet de behoefte om andere dingen te gaan doen. Wel speelt het mee dat ik vroeger zo weg was van deze films. Als ik die herinneringen niet had, was hij waarschijnlijk een stuk lager beoordeeld geworden.

avatar van Eny
Eny
Vanavond op tv, Zo te zien valt ie erg tegen.

avatar van 606
OMG ik kan hier echt niet naar kijken walgelijk
Die ingesproken stemmetjes en dan die mondjes die helemaal niet megaan brrrr.

avatar van JustMike
hetzelfde

avatar van boozebelly
Hahahaha deze herinner ik mij ook nog. ...Jammer genoeg
Destijds zat ik op de basisschool en iedereen had er erover, ge-wel-dig.
Inmiddels ben ik 28 en moet ik toch concluderen dat dit rotzooi van de bovenste plank is. Vooruit...toch nog 1,0* voor de nostalgische waarde.

avatar van riesma
Een jammerlijke poging om het 'succes' van het eerste deel te overtreffen door... te overdrijven. Veel grappen hebben we in deel 1 al gezien, er treedt hier te veel herhaling op.
Falen met een F+, het had namelijk nog iets erger gekund, wat ze bewezen met deel 3.

Nah, op nummer 51? Wtf heb wel beroerdere films gezien.

avatar van Phantasm
Stukken slechter dan het 1-ste deel, hier en daar wat flauwe humor.

avatar van DragQueen
Stukken minder dan het eerste deel, maar toch bij vlagen wel vermakelijk. De meeste grappen kennen we onderhand wel, en ook het verhaaltje is vrij ongeinspireerd. Gelukkig doen Travolta en Alley wel hun best. 2 Sterren.

Dick2008
Ah gut, was het zo erg dat hij in het floplijstje terecht moest. Deze is wel een stuk minder dan de eerste, ja zelfs het derde deel. In deze film zien we grotendeels een herhaling van wat we in de eerste film ook al te zien kregen, alleen een beetje saai neergezet voor een komedie. Het dansje van Travolta richting het eind is wel weer leuk. Zo, dan heb ik ze dan toch alle drie gezien. Klaar. 2.0