• 8.352.368 stemmen

Look Who's Talking Now (1993)

Komedie | 96 minuten

Genre: Komedie

Geregisseerd door: Tom Ropelewski

Met onder meer: John Travolta, Kirstie Alley en Danny DeVito

Releasedatum: 19 mei 1994

Plot Look Who's Talking Now

"The World's Favorite Family is Back."

In dit derde deel van de serie krijgt de Ubriacco-familie te maken met twee honden: Rocks, een bastaard van de straat, en de verwende poedel Daphne. James heeft net een nieuwe baan, en Mollie zit de hele dag thuis aangezien zij haar baan net kwijt is.

imageimageimageimageimageimage

Julie Ubriacco

Charles Barkley

avatar van Jordy

Jordy

Ze probeerden door middel van het introduceren van pratende dieren de formule weer wat leven in te blazen, maar volgens mij vond ik deze net zo slecht als deel twee: Anderhalve ster.

avatar van BS

BS

best leuk vervolg.Wat nieuwe elementen en een leuke sfeertje.Had misschien niet gehoeven,maar 'glimlach-leuk' is het beste wat ik eruit kan halen. 2.5 ster

avatar van twinmaster

twinmaster

Leuke familiefilm absoluut geen flop maar niet geschikt voor mensen die houden van lachen,gieren,brullen en actie

avatar van Sjan

Sjan

Nog slechter kan dus...

avatar van Chainsaw

Chainsaw

Tja, opnieuw meer van hetzelfde, de grap is er inmiddels wel een beetje af. Op zich is dit nog steeds een best redelijke (maar wel erg voorspelbare) familiefilm, maar het eerste deel was overduidelijk een heel stuk leuker.

avatar van I am fire

I am fire

Dit 3e deel is gewoon to much.

Zoals in een uitgemolken koe doet het niet goed op de veemarkt

(Ik bedenk vaak zelf rare spreekwoorden)

avatar van valero

valero

Ik vond hem anders best grappig...vooral Julie

avatar van Hilarious

Hilarious

De film is zeker niet slecht en best grappig. Met een zeer koddige David Gallagher. Het is gewoon een gezellige familiefilm.

avatar van The Contender

Slecht zeg..

saaai

avatar van Spring 04

Spring 04

Op zich een best wel leuke film, alhoewel een deel 3 toch wel teveel van het goede was.. deel 1 blijft de leukste

avatar van horrorfreak23

horrorfreak23

ik vond hem leuk om te zien heb hem zelfs in mijn dvd collectie en ik vind het altijd leuk om hem weer eens te bekijken het is eens een film om eens met het hele gezin te zien

avatar van jumpstylemovie

jumpstylemovie

een wel wat meer geslaagder deel dan deel 2 , dit is ronduit soms even leuk . 1.5*** maar is wel grappig om een keer te kijken

avatar van Bluebell

Bluebell

kvon em wel leuk vooral dat meisje, zo'n gek gezichtje hihi

avatar van fb88

fb88

heel voorpselbaar allemaal maar wel een echte familiefilm

avatar van Turkse gast

Turkse gast

Deze film is al mijn hele leven mijn favoriete film nou ja heel mijn leven is veel gezegt want ben geboren in 1981 dus geef deze film zeker het meeste dat ik kan vooral die poedel erg komisch

avatar van tommykonijn

tommykonijn

• 2087 stemmen

Zelfde verhaaltje als bij Deel 2, Leuk voor één keer maar twee keer zou ik niet doen, John Travolta doet het wel Leuk maar dan zie ik hem toch nog liever in bijvoorbeeld Grease ofzo dan hier, Wel blijft het geen Slechte Film om van te kotsen zoals bij : De Zeemeerman.

avatar van notorious_kim

notorious_kim

Terug moet ik zeggen dat ik ook deze geen slechte vond en een aangename zondagsfilm. Heerlijk om met de ouders, grootouders, kinderen en kleinkinderen te bekijken.

avatar van Zinema

Zinema (crew films)

Omdat de uiers van de melkkoe inmiddels verschrompeld waren kwam men bij dit overbodige derde deel met hondjes op de proppen. Het eerste deel was al niet hilarisch maar zelfs dat, nog enigszins vermakelijke, niveau wordt nergens behaald.

avatar van Keutul

Keutul

Leuk voor kinderen.

avatar van Tommy De Vito

Tommy De Vito

Leuke en een vermakelijke film,

vind het heel appart dat die in de flop 100 staat..

avatar van Mr. Chiel

Mr. Chiel

Deel 1 en 2 nog niet gezien, maar deze was toch zeker erg grappig! Ik en de kids (9, 11, 13) hebben zeker 20 keer erg hard moeten lachen om deze film. En dat is bij veel familiefilms die we hebben gekeken zeker niet het geval.

Jammer dat die serieuze stukken af en toe tussendoor kwamen. Dat boeit kids niet, en haalt de vaart eruit. *3,5!

avatar van Elineloves

Elineloves

Veruit de slechtste film van deze reeks. Waar ik 1 en 2 nog erg vermakelijk vond, viel deze ontzettend tegen. Heb een enkele keer een glimlach op mijn gezicht weten te toveren, maar daar bleef het bij.

avatar van Muggsy

Muggsy

Het enige wat ik me hier nog van herinneren kan is de cameo van 'Sir Charles' Barkley, dan moet het al erg gesteld zijn. DeVito en Keaton gebruiken om enkel de stemmen van de honden in te spreken is op zich al te idioot voor worden, zeker wanneer je in de hoofdrollen twee Scientology-nuts hebt.

avatar van Dick2008

Dick2008

Het was eigenlijk niet de bedoeling om na deel 1 nog meer te kijken. Tsja .....

Deze film dan toch ook gezien en ik vind hem wel grappig. Kirstie Alley is in deze film iets beter, maar John Travolta is in deze film toch weer goed. Het dansen was eigenlijk zijn doorbraak, haha in deze film is hij dan ook weer even bezig. Onschuldig vermaak, grappige film om met het gezin te bekijken maar alleen bekijken .... waarom niet. Met die pratende honden erbij, wat eigenlijk de aanleiding was om deze film te zien. Maar ik vind hem zelfs nog beter. Niks mis mee. 3.0.

avatar van Phantasm

Phantasm

Niet echt geweldig, leuk voor kinderen, daarmee is het wel gezegd.

avatar van DragQueen

DragQueen

Iets beter dan het vorige vervolg, maar toch onder de maat. Qua grappen en verhaal stelt de film teleur. Travolta en Alley hebben wel een prima chemie, en dat redt de film nog een beetje. 2 Sterren.

avatar van pollyke

pollyke

jammer om een zo laag gemiddelde te zien... Zo slecht was hij nu ook weer niet hé.

Persoonlijk vind ik het een hartverwarmende film, deze film zou in feite rond kerst moeten

uitgezonden worden ipv tot vervelens toe 'the sound of music' of 'home alone'

Veel humor zit er niet in, veel minder dan in het eerste deel.

Maar des te meer liefdevolle, hartverwarmende scene's zoals de kleine rocks

die het opneemt tegen een wolf om z'n gezin te beschermen.

Honden die hun baasjes zoeken in de sneew, James die zijn 'loopse' bazin laat staan

voor z'n 'simpele huisvrouw'...

Nu het verhaal volledig is uitgemolken is er geen 4de deel meer. Misschien ook beter

avatar van Chainsaw

Chainsaw

Voor wie het na de herhalingsoefening getiteld Look Who’s Talking Too nog niet doorhad, de Look Who’s Talking franchise had duidelijk munitie voor slechts één romkom. Dat er na het succes van de eerste meteen een kopie wordt gemaakt als sequel is niet vreemd, denk aan een Beethoven’s 2nd of Home Alone 2. Beide series gingen daarna nog verder, maar geen van de originele castleden keerde terug. Dat is niet het geval bij deze derde Look Who’s Talking, zowel John Travolta als Kirstie Alley zijn weer van de partij, evenals een paar van de bijrolacteurs uit de eerste twee delen. Maar in plaats van een kind gaat het ditmaal om twee honden met stemmen van beroemdheden - in dit geval Danny DeVito en Diane Keaton. Bruce Willis en Roseanne Barr zijn niet meer nodig, de kinderen van Travolta en Alley kunnen inmiddels gewoon zelf praten.

Het zal niemand verbazen dat deze film over pratende honden anders voelt dan de vorige twee; Look Who’s Talking Now is veel meer een kinderfilm dan een romantische komedie voor dertigers, vol met seksgrappen. Look Who’s Talking Now is braaf en veelal flauw. Enige positiviteit valt er te halen uit de chemie van het gezin, Travolta en Alley zijn nog steeds een prima stel en de scènes met hun twee aardig gecaste kids zijn best oké. Maar als het Lady en de Vagebond- verhaal begint met de poedel en de straathond zakt alles naar een niveau Beethoven deel 5. Men haalt nog wel elementen uit de eerste film - als de relatieperikelen en droomsequenties - terug, maar de film focust vooral op honden en de kerstman. Look Who’s Talking Now is een onschuldig braaf familiefilmpje, die nergens echt belabberd wordt, maar ook geen seconde het niveau van de - niet eens zo fantastische - eerste film bereikt. Inmiddels zou een sequel met Travolta en Alley als grootouders nog wel kunnen, maar ik verwacht eerder dat er over een tijdje een reboot zal verschijnen van de Look Who’s Talking serie.

2 sterren.