Look Who's Talking Now (1993)

geregisseerd door Tom Ropelewski
met John Travolta, Kirstie Alley en de stem van Danny DeVito

In dit derde deel van de serie krijgt de Ubriacco-familie te maken met twee honden: Rocks, een bastaard van de straat, en de verwende poedel Daphne. James heeft net een nieuwe baan, en Mollie zit de hele dag thuis aangezien zij haar baan net kwijt is.

avatar van Jordy
Jordy (admin)
Ze probeerden door middel van het introduceren van pratende dieren de formule weer wat leven in te blazen, maar volgens mij vond ik deze net zo slecht als deel twee: Anderhalve ster.

BS
best leuk vervolg.Wat nieuwe elementen en een leuke sfeertje.Had misschien niet gehoeven,maar 'glimlach-leuk' is het beste wat ik eruit kan halen. 2.5 ster

Leuke familiefilm absoluut geen flop maar niet geschikt voor mensen die houden van lachen,gieren,brullen en actie

avatar van Sjan
Nog slechter kan dus...

avatar van Chainsaw
Chainsaw (moderator)
Tja, opnieuw meer van hetzelfde, de grap is er inmiddels wel een beetje af. Op zich is dit nog steeds een best redelijke (maar wel erg voorspelbare) familiefilm, maar het eerste deel was overduidelijk een heel stuk leuker.

Dit 3e deel is gewoon to much.
Zoals in een uitgemolken koe doet het niet goed op de veemarkt
(Ik bedenk vaak zelf rare spreekwoorden)

Ik vond hem anders best grappig...vooral Julie

avatar van Hilarious
De film is zeker niet slecht en best grappig. Met een zeer koddige David Gallagher. Het is gewoon een gezellige familiefilm.

Niet slecht, maar deel 1 en 2 zijn beduidend beter

kArIzMa_TuRk
was een redelijke film, deel 1 vond ik zeker wel beter,

Slecht!!!!!

avatar van Tun-89
Slecht zeg..
saaai

avatar van Spring 04
Op zich een best wel leuke film, alhoewel een deel 3 toch wel teveel van het goede was.. deel 1 blijft de leukste

avatar van horrorfreak23
ik vond hem leuk om te zien heb hem zelfs in mijn dvd collectie en ik vind het altijd leuk om hem weer eens te bekijken het is eens een film om eens met het hele gezin te zien

avatar van jumpstylemovie
een wel wat meer geslaagder deel dan deel 2 , dit is ronduit soms even leuk . 1.5*** maar is wel grappig om een keer te kijken

Bluebell
kvon em wel leuk vooral dat meisje, zo'n gek gezichtje hihi

heel voorpselbaar allemaal maar wel een echte familiefilm

Deze film is al mijn hele leven mijn favoriete film nou ja heel mijn leven is veel gezegt want ben geboren in 1981 dus geef deze film zeker het meeste dat ik kan vooral die poedel erg komisch

avatar van tommykonijn
Zelfde verhaaltje als bij Deel 2, Leuk voor één keer maar twee keer zou ik niet doen, John Travolta doet het wel Leuk maar dan zie ik hem toch nog liever in bijvoorbeeld Grease ofzo dan hier, Wel blijft het geen Slechte Film om van te kotsen zoals bij : De Zeemeerman.

avatar van notorious_kim
Terug moet ik zeggen dat ik ook deze geen slechte vond en een aangename zondagsfilm. Heerlijk om met de ouders, grootouders, kinderen en kleinkinderen te bekijken.

avatar van Zinema
Zinema (crew)
Omdat de uiers van de melkkoe inmiddels verschrompeld waren kwam men bij dit overbodige derde deel met hondjes op de proppen. Het eerste deel was al niet hilarisch maar zelfs dat, nog enigszins vermakelijke, niveau wordt nergens behaald.

avatar van Keutul
Leuk voor kinderen.

avatar van Tommy De Vito
Leuke en een vermakelijke film,
vind het heel appart dat die in de flop 100 staat..

avatar van Mr. Chiel
Deel 1 en 2 nog niet gezien, maar deze was toch zeker erg grappig! Ik en de kids (9, 11, 13) hebben zeker 20 keer erg hard moeten lachen om deze film. En dat is bij veel familiefilms die we hebben gekeken zeker niet het geval.

Jammer dat die serieuze stukken af en toe tussendoor kwamen. Dat boeit kids niet, en haalt de vaart eruit. *3,5!

avatar van Elineloves
Veruit de slechtste film van deze reeks. Waar ik 1 en 2 nog erg vermakelijk vond, viel deze ontzettend tegen. Heb een enkele keer een glimlach op mijn gezicht weten te toveren, maar daar bleef het bij.

avatar van Muggsy
Het enige wat ik me hier nog van herinneren kan is de cameo van 'Sir Charles' Barkley, dan moet het al erg gesteld zijn. DeVito en Keaton gebruiken om enkel de stemmen van de honden in te spreken is op zich al te idioot voor worden, zeker wanneer je in de hoofdrollen twee Scientology-nuts hebt.

Dick2008
Het was eigenlijk niet de bedoeling om na deel 1 nog meer te kijken. Tsja .....
Deze film dan toch ook gezien en ik vind hem wel grappig. Kirstie Alley is in deze film iets beter, maar John Travolta is in deze film toch weer goed. Het dansen was eigenlijk zijn doorbraak, haha in deze film is hij dan ook weer even bezig. Onschuldig vermaak, grappige film om met het gezin te bekijken maar alleen bekijken .... waarom niet. Met die pratende honden erbij, wat eigenlijk de aanleiding was om deze film te zien. Maar ik vind hem zelfs nog beter. Niks mis mee. 3.0.

avatar van Phantasm
Niet echt geweldig, leuk voor kinderen, daarmee is het wel gezegd.

avatar van DragQueen
Iets beter dan het vorige vervolg, maar toch onder de maat. Qua grappen en verhaal stelt de film teleur. Travolta en Alley hebben wel een prima chemie, en dat redt de film nog een beetje. 2 Sterren.

avatar van pollyke
jammer om een zo laag gemiddelde te zien... Zo slecht was hij nu ook weer niet hé.
Persoonlijk vind ik het een hartverwarmende film, deze film zou in feite rond kerst moeten
uitgezonden worden ipv tot vervelens toe 'the sound of music' of 'home alone'

Veel humor zit er niet in, veel minder dan in het eerste deel.
Maar des te meer liefdevolle, hartverwarmende scene's zoals de kleine rocks
die het opneemt tegen een wolf om z'n gezin te beschermen.
Honden die hun baasjes zoeken in de sneew, James die zijn 'loopse' bazin laat staan
voor z'n 'simpele huisvrouw'...

Nu het verhaal volledig is uitgemolken is er geen 4de deel meer. Misschien ook beter