• 10.523 nieuwsartikelen

Met onder meer: Ben Radcliffe, John Travolta en Steven Mackintosh

Gesproken taal: Engels

• Disney+ Bekijk via Disney+

Plot The Shepherd

"THIR CHRISTMAS HOPE WILL GUIDE YOU HOME"

Op kerstavond vliegt een jonge piloot van de Royal Air Force over de Noordzee naar huis. Hij komt in gevaar als zijn radio en elektriciteit uitvallen, waardoor de piloot strandt met weinig brandstof. Net wanneer zijn geluk op lijkt te raken, brengt een mysterieuze barmhartige samaritaan hem in veiligheid.

avatar van bjerik76

bjerik76

ik dacht, ik ga hier een avondje lekker voor zitten, maar zie ineens speelduur 38 minuten staan, zucht...

avatar van mcdaktari

mcdaktari

Ondanks de korte speelduur vond ik dit toch best wel een vermakelijk filmpje. Wel een echt Disney verhaal zo rond de kerst periode. Ik vond het vooral jammer dat ie maar zo kort was. Het had best wel een mooie avondvullende film kunnen zijn. Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik al vrij snel door had hoe het in elkaar stak. John Travolta had ik niet meteen herkend, ik zag het pas bij de aftiteling, toen zijn naam voorbij kwam.

avatar van robertinho

robertinho

Niet per se een vervelende zit (of zitje), maar... was dit "verhaal" nou de moeite om te vertellen?

avatar van peter74

peter74

Stille Willie

avatar van macrobody

macrobody

Pure tijdsverspilling. De vraag is waarom moest dit gemaakt worden?

avatar van Pollypeachum1

Pollypeachum1

robertinho schreef:

Ik denk dat het meer als eerbetoon is bedoeld.

avatar van Waku

Waku

Klein fantasy filmpje van een half uurtje van en met John Travolta. Feel good verhaaltje afspelend op kerst avond en uitermate geschikt rondom deze feestdagen. 3*