menu

Film / Cast en crew / Johnny Depp

zoeken in:

Dat besluit komt nét iets te laat.

Heeft hij jaren geleden al aangegeven dat hij na z'n 50e van plan is te gaan stoppen .

kappeuter (crew)

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=zQ4WNA2yEHU

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Transcendence (2014) - vanaf 17 april 2014 in de bioscoop

Depp wil weg bij casting bureau nu Mortdecai ook lijkt te floppen.

Toch zonde dat veel van zijn films "floppen", want hij is een uitstekende acteur, naar mijn mening. Hopelijk krijgt hij nog de kans om in wat goede films te spelen. Ik vond de Lone Ranger overigens zo slecht nog niet.

kappeuter (crew)

https://www.youtube.com/watch?v=V5qdxxT-hss

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Black Mass (2015/I) - imdb.com

Staat in de toevoegingenwachtrij.

kos
. . epische foto.

kappeuter (crew)
Inmiddels op MM:
Black Mass (2015)

Johnny Depp is zeker geen top acteur. Het valt me regelmatig op dat hij niet de 'juiste' gelaadsuitdrukkingen heeft / overtuigend acteert en in bijna al zijn films die ik heb gezien. In Edward Scissorhands deed hij wel goed... Beetje te vergelijken met Adam Sandler, ook zo'n gevalletje apart (in zijn films) en echt acteren kan hij ook niet. Beide zijn best 'succesvol'.

Geef mij bijv. maar Jack Nicholson (ook een apart figuur, in zijn films) die wel echt kan acteren. Volgens mij zijn het dan ook juist de vrouwelijke fans die Johhny Depp zo geweldig vinden acteren, hoewel het acteren er eigenlijk niets mee te maken heeft.

Johnny Depp kan tien jaar cel krijgen omdat hij zijn twee honden bij zich had in Australië.

Zie google voor de nieuwsberichten! Weet niet of ik de link en de hele tekst mag posten vandaar zo maar gedaan.

kappeuter (crew)
Pirates-makers wilden Johnny Depp ontslaan - AD.nl

Johnny Depp gaf een iconische invulling aan de rol van Captain Sparrow in Pirates of the Caribbean, maar de makers van de film waren aanvankelijk allerminst gecharmeerd van Depps vertolking.

Wat een mooi mens is het toch.

https://www.youtube.com/watch?v=Rh0kQpmz0ww

Depp is vooral een acteur van de 'typetjes' geworden. Misschien een valkuil dat er in is geslopen
sinds zijn geweldige rol in Edward Scissorhands. In Benny And Joon speelde hij ook al een
soortgelijke rol. Maar hij doet het doorgaans wel met verve. Al vond ik hem in The Lone Ranger
doorslaan, en vond ik zijn acteerwerk ietsje te gemaniereerd. Het wordt te zeer een kunstje, dito in
de bijrolletjes van Kevin Smith's Tusk en Yoga Hosers. De sympathie die het dan weer bij mij
opwekt, is dat hij er een zichtbaar plezier in schijnt te hebben. Een acteur die niet uit is op
belangwekkende rollen, maar die vooral acteert voor de fun.

kappeuter (crew)
geplaatst:
Vooralsnog hoge waardering voor een nieuwe Johnny Depp film, dat zie je ook niet zo vaak meer:

https://www.youtube.com/watch?v=dNjo8GRZOw8

The Professor (2018) - vanaf 25 juli in de bioscoop

Zegt nog niet heel veel, kunnen fanboys -girls / medewerkers van de filmmaatschappij zijn, maar toch.

geplaatst:
Lijkt mij iig leuk!

Gast
geplaatst: vandaag om 06:23 uur

geplaatst: vandaag om 06:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.