City of Lies (2018)

Verenigd Koninkrijk / Verenigde Staten
Biografie / Misdaad

geregisseerd door Brad Furman
met Johnny Depp, Forest Whitaker en Toby Huss

'City of Lies' vertelt het waargebeurde verhaal over een van de meest beruchte misdrijven van de afgelopen jaren, de moord op rapper 'The Notorious B.I.G.'. Detective Russell Poole probeert al jaren de moordzaak op te lossen, maar na twee decennia is de zaak nog altijd open. Een verslaggever, Jack Jackson genaamd die wanhopig zijn reputatie wil redden, is vastbesloten om uit te vinden waarom. Op zoek naar de waarheid werken de twee samen en ontrafelen een groeiend netwerk van institutionele corruptie en leugens.

avatar van john mcclane 2
Eerste trailer geeft wel een hoop weg, maar wel hopelijk een come back voor depp.
City of Lies Trailer #1 (2018) | Movieclips Trailers - YouTube

Woah.. vraag me af in hoeverre dit allemaal wel waargebeurd is.

avatar van tattoobob
Zin an.

Vanaf 6 september in de bioscoop (eOne)

avatar van clockwork72
Erg veel zin in deze film. Hopelijk word dit net zo'n goede film als een Straight Outta Compton

avatar van John Milton
Hier dus ook, aangezien de datum bovenin verdwenen is? Zag gistermiddag de trailer nog in de bios, voor skyscraper.

Zou hem hoe dan ook aan me voorbij hebben laten gaan, denk ik.

Benieuwd wat dit toevoegt aan Unsolved - TvMeter.nl

avatar van tattoobob
Wanneer komt deze nou eens uit?

avatar van John Milton
tattoobob schreef:
Wanneer komt deze nou eens uit?
voor zover ik kan zien is hij gewoon op de plank beland, zonder concrete plannen om hem uit te brengen. Kan er ook niets over vinden verder.

avatar van jacobine_rodijk
kos schreef:
Benieuwd wat dit toevoegt aan Unsolved - TvMeter.nl

Niets, gewoon een beknopte versie van hetzelfde verhaal.

avatar van Left4Dead
Prent met allerlei verhalen rondom de crew, weer Depp die erbij was.
Ik hoop dat hij dit keer weer eens zijn oude niveau terug heeft gevonden, zijn laatste rollen zijn voor mij zeker niet geweldig te noemen. Ook Forrester hoop ik weer in goede doen te treffen binnens verhaal, ook hij was de laatste jaren voor mij niet erg op dreef. Enfin, toch wel zin is deze hoor.