ad

Geregisseerd door: Brad Furman

Met onder meer: Johnny Depp, Forest Whitaker en Toby Huss

Releasedatum: 6 september 2018

Over City of Lies

"The only thing more notorious than the crime, was the cover up."

'City of Lies' vertelt het waargebeurde verhaal over een van de meest beruchte misdrijven van de afgelopen jaren, de moord op rapper 'The Notorious B.I.G.'. Detective Russell Poole probeert al jaren de moordzaak op te lossen, maar na twee decennia is de zaak nog altijd open. Een verslaggever, Jack Jackson genaamd die wanhopig zijn reputatie wil redden, is vastbesloten om uit te vinden waarom. Op zoek naar de waarheid werken de twee samen en ontrafelen een groeiend netwerk van institutionele corruptie en leugens.

imageimageimageimageimage

Frank Lyga

FBI Agent Dunton

avatar van john mcclane 2

john mcclane 2

Eerste trailer geeft wel een hoop weg, maar wel hopelijk een come back voor depp.

City of Lies Trailer #1 (2018) | Movieclips Trailers - YouTube

Woah.. vraag me af in hoeverre dit allemaal wel waargebeurd is.

avatar van tattoobob

tattoobob

Zin an.

Vanaf 6 september in de bioscoop (eOne)

avatar van clockwork72

clockwork72

Erg veel zin in deze film. Hopelijk word dit net zo'n goede film als een Straight Outta Compton

John Milton

Hier dus ook, aangezien de datum bovenin verdwenen is? Zag gistermiddag de trailer nog in de bios, voor skyscraper.

Zou hem hoe dan ook aan me voorbij hebben laten gaan, denk ik.

Benieuwd wat dit toevoegt aan Unsolved - TvMeter.nl

avatar van tattoobob

tattoobob

Wanneer komt deze nou eens uit?

tattoobob schreef:

Wanneer komt deze nou eens uit?

voor zover ik kan zien is hij gewoon op de plank beland, zonder concrete plannen om hem uit te brengen. Kan er ook niets over vinden verder.

avatar van jacobine_rodijk

jacobine_rodijk

• 2056 berichten

kos schreef:

Benieuwd wat dit toevoegt aan Unsolved - TvMeter.nl

Niets, gewoon een beknopte versie van hetzelfde verhaal.

avatar van Left4Dead

Left4Dead

Prent met allerlei verhalen rondom de crew, weer Depp die erbij was.

Ik hoop dat hij dit keer weer eens zijn oude niveau terug heeft gevonden, zijn laatste rollen zijn voor mij zeker niet geweldig te noemen. Ook Forrester hoop ik weer in goede doen te treffen binnens verhaal, ook hij was de laatste jaren voor mij niet erg op dreef. Enfin, toch wel zin is deze hoor.

avatar van schumacher

schumacher

Ik vond het een boeiende en vermakelijke film, geen seconde me zitten vervelen.

Iedereen weet waarover het gaat dus iets nieuws zal ik alvast niet vertellen.

1 ding kan je wel stellen: Dat het een vuile boel is die 2 zaken ivm Tupac en B.I.G.

Ondanks de aanwijzingen hebben ze nog steeds de daders niet maar het lijkt me toch wel duidelijk in welke richting het gaat. Ook corrupte flikken en die bij bepaalde zaken waren betrokken, hoe kan het ook anders.

Overduidelijk wat voor smeerlapperij het is als je ene de boel laat onderzoeken en dan tot meermaals toe die zit tegen te werken en vd zaak afhaalt enz... dan weet je genoeg wat voor een vuile beerput het is die ze koste wat kost willen toehouden. Je moet er niet van verschieten dat ze weten wie B.I.G heeft vermoord (en mss Tupac ook).

Het is denk ik ondertussen 23j geleden toen Tupac werd vermoord, wat vliegt de tijd toch snel. Ik vind het vooral erg voor de ouder(s), je hebt dan wel vermoedens maar je komt mss nooit teweten wie en de ware reden wrm. (bij beiden).

1 ding is denk ik mss wel te geloven: dat B.I.G niks te maken heeft met de dood van Tupac (en het ten onrechte nadien moeten bekopen heeft maar ik kan mis zijn). Wrm zou iemand die alles heeft, stinkende rijk en mega populair en succesvol is ene laten omleggen omdat die zei je hebt mijn teksten gepikt en wat juwelen? Ik zou me daar niet druk in maken en voor zoiets dwaas zou ik nooit ene laten omleggen. Zo'n groot risico nemen en dan mss alles kwijtspelen en in de bak belanden? Zou me dus echt verbazen dat B.I.G Tupac heeft laten omleggen maarja, we zullen het nooit te weten komen zeker?

Wat is jullie visie derop?

avatar van knusse stoel

knusse stoel

John Milton schreef:

Hij is te pindakazen, dus waarschijnlijk ook op DVD uitgebracht. (1080pDTS)

Als je deze graag wil hebben, geef je maar een seintje.

Thanks

Maar voor even potje Calvé deinst JM niet terug hoor. Had het wel gemist dat hij kort na die comment van mij hierboven al elders te verkrijgen was. Ik verwacht er echter niet teveel van.

scorsese

Uitstekende film waarin een rechercheur tevergeefs de moord op Notorious B.I.G. probeert op te lossen. Gebaseerd op een waargebeurd verhaal over een redelijk ingewikkeld (com)plot (waarin het corrupte en racistische politie-apparaat van het Los Angeles van midden jaren '90 niet goed voor de dag komt). Maar zeker boeiend en het wordt hier ook meeslepend verteld.

avatar van Danielo.

Danielo.

Deze film schijnt binnenkort 'officieel' gereleased te worden. Vraag me af of 't nog zin heeft met de Murder rap docu, de Unsolved serie op netflix en alle docus en boeken die al over dit onderwerp bestaan