menu

Film / Cast en crew / Ewan McGregor

zoeken in:
The Last
Wat ik tot nu toe van 'm gezien heb is zeker niet slecht (op SW Ep. I na);

1. Black Hawk Dawn - 4,5
2. Big Fish - 3,5
3. Star Wars: Episode II - Attack of the Clones - 3,5
4. Star Wars: Episode I - The Phantom Menace - 1,5

Ben overigens zeer benieuwd naar Moulin Rouge!. En uiteraard Revenge of the Sith.

Als acteur ben ik niet altijd van hem onder de indruk, al hangt dat af van de film waar hij in speelt. Wél een ontzettend leuke vent trouwens!

Pastichio Rocker
Symphatieke kerel, maar een echt acteerkanon is het (nog) niet. Hij blijft altijd een beetje hangen in dezelfde rol. Maar ik vind het zeker niet vervelend om hem aan het werk te zien, en hij speelt vaak ook wel in leuke films (behalve The island dan).

Geweldige acteur, aantal goede rollen op zijn naam. (Trainspotting, Moulin Rouge!)

Mijn favoriete acteur. Bijna al zijn films zijn goed en hij heeft natuurlijk een geweldig schots accent

Geweldige acteur!!!
Geweldig accent
Geweldige lach

het is geen slechte acteur maar hij kan best wel even een slechterik zijn

Pastichio Rocker
Rogue Trader, Eye of the Beholder en Young Adam nooit gezien zeker? En in een episode van de detectiveserie 'Kavanagh QC' was hij ook een naar mannetje.

en niet te vergeten Angels and Demons

Zeg Pastichio Rocker, in Rogue Trader was het niet echt een slechterik!

Ewan McGregor is echt mijn favorieten acteur. Ik heb hem nog nooit slecht zien acteren en heb nu wel meer dan 15 films van hem gezien. Tijd dus dat die niet meer ondergewaardeerd wordt

Gast
geplaatst: vandaag om 05:11 uur

geplaatst: vandaag om 05:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.