The Serpent's Kiss (1997)

Frankrijk / Duitsland / Verenigd Koninkrijk

geregisseerd door Phillipe Rousselot
met Ewan McGregor, Pete Postlethwaite en Greta Scacchi

De jonge Nederlandse architect meneer Chrome reist af naar een afgelegen Engels huis waar Thomas Smithers leeft met zijn vrouw Juliana. Smithers is vastbesloten om een fantastische tuin als erfgoed achter te laten. Chrome ontvangt instructies van een onbekende persoon.

avatar van xgogax
Buitengewoon interessant en zeer ondergewaardeerd filmpje !

****0,59* / ***** , dit is cult ...