• 11.464 nieuwsartikelen
  • 9.040.491 stemmen

Scenes of a Sexual Nature (2006)

Drama / Komedie | 91 minuten

Genre: Drama / Komedie

Oorsprong: Verenigd Koninkrijk

Geregisseerd door: Ed Blum

Met onder meer: Hugh Bonneville, Ewan McGregor en Benjamin Whitrow

Gesproken taal: Engels

Plot Scenes of a Sexual Nature

"Love on the Heath"

Seks en liefde, sommigen zoeken het, anderen hebben het nodig en weer anderen betalen ervoor, maar we zijn er allemaal bij betrokken. Zeven stellen in het Londense Hampton Heath worden een middag gevolgd waarbij vooral de diversiteit naar voren komt. De film vertelt over hun pogingen om elkaar lief te hebben en hoe die liefde te vinden is.

logo tmdbimagelogo tmdbimage

avatar van RodneyS

RodneyS

Aardige film over gewone mensen en over gewone dingen die te maken hebben met liefde.

Best leuk gedaan, ook leuk hoe de verhaaltjes enigzins met elkaar in verbinding staan.

avatar van Chromeo

Chromeo

Zeer leuk filmpje, je krijgt een soort "patchwork" m.b.t. liefde en de dingen des levens. Best aardig...

avatar van Hankieh

Hankieh

leuk filmpje die je niet verveeld

avatar van donnie darko

donnie darko

Zeer kleine 3*. Ontbrak toch veel aan, maar niettemin wel amusant.

avatar van Fransman

Fransman

Ik viel er bij in slaap. Kon me geen moment boeien. Heel erg Brits. De titel zet je (met opzet) op het verkeerde been. Het zijn geen 'Scenes of a Sexual Nature'. Het zijn scènes over ongemakkelijke ontmoetingen en omgangsvormen. Over een jonge man die zich opdringt aan vrouwen, over een mislukte blind date, over een ouder paar dat langs elkaar heen praat. En ik maar wachten tot het nog iets zou worden. Niet dus.