I Want Candy (2007)

Verenigd Koninkrijk

geregisseerd door Stephen Surjik
met Tom Riley, Carmen Electra en Eddie Marsan

Wannabe producer Joe (Tom Riley) en diens getalenteerde maar zeer neurotische wannabe regisseur Baggy (Tom Burke) leuren met hun script langs productiemaatschappijen in Londen. Na een lange weg zonder succes krijgen beide vrienden een contract bij een wanhopige producer. De ster van de film, Candy Fiveways, een legendarische pornoactrice, moet echter nog gestrikt worden. Met haar deelname aan de film denkt het duo alles voor elkaar te hebben. Het moeilijkste moet echter nog komen: hoe neem je een film met de nodige seksscènes op in het huis van je ouders?

avatar van Jdy
Jdy
Lollige film, veel humor in verwerkt voor de gene die het eruit weet te halen.

avatar van pooper
hadden er meer mee kunnen doen, maar ja niet elke film is perfect.

Een leuk uitgangspunt, maar helaas te braaf en soms te flauw uitgewerkt. Het had allemaal best wat platvloerser gemogen. Tom Riley en Tom Burke zijn wel aardig als regisseur/producer-duo.

avatar van MovieHolic
Mwoah... ik vond hem matig, met matte humor. Naar mijn mening niet vergelijkbaar met de gangbare Engelse humor.
Mij wat te zoetsappig.

Film kijkt lekker weg, veel humor en natuurlijk is Carmen Electra een plaatje.

avatar van nightbreed
Vermakelijk filmpje.

avatar van Sarasani
nightbreed schreef:
Vermakelijk filmpje.

Sluit ik me compleet bij aan.

avatar van ILDIB
Deze was gemaakt voor zack and miri make porno.
Inhoudelijk weinig tot geen verschillen. Deze wat flauwer.

avatar van Ducoz
Leuk filmpje, het concept is bekend maar ziet er toch wel goed uit!

En jongens, wat een chick! Wat een chick..

avatar van Kr!kke
Veel woorden moet (en wil) ik niet vuilmaken aan deze "komedie". Die aanhalingstekens heb ik er niet voor niets bijgezet: de grappen en/of komische scènes zijn me in ieder geval volledig ontgaan. Ook het verhaal is echt ondermaats en de acteerprestaties zijn ook niet meteen om fier op te zijn...

avatar van mnrk
Dit was gewoon een leuke Engelse film met lekkere flauwe grappen erin, het verhaal deed me wel een beetje denken aan Girl Next Door, The (2004) !

Maar wat is en blijft Carmen Elektra toch heerlijk om naar te kijken zeg

avatar van Daan258
Vond er niks aan.
Erg saai en totaal niet grappig.

avatar van Mescaline
Simpel vermaak, maar zeker niet vervelend.
Een film die je natuurlijk geen moment serieus kan nemen, maar ook een film die best wel lekker weg kijkt.