• 8.344.242 stemmen

Young People Fucking (2007)

Komedie | 90 minuten

Genre: Komedie

Alternatieve titels: Y.P.F. / YPF

Oorsprong: Canada

Geregisseerd door: Martin Gero

Met onder meer: Kristin Booth, Callum Blue en Natalie Lisinska

Releasedatum: 18 september 2008

Plot Young People Fucking

"Coming Together Has Never Been So Complicated."

Vijf stellen komen erachter dat seks niet altijd simpel vermaak is. Abby en Andrew proberen hun liefdesleven te verbeteren, maar komen erachter dat dingen erger zijn dan ze dachten. Matt en Kris zijn beste vrienden, maar wanneer ze een avond troost bij elkaar zoeken, komt de romantiek om de hoek kijken. Mia en Eric zijn uit elkaar, maar zoeken elkaar toch weer op. Vrouwenversierder Ken biecht aan zijn jonge date Jamie zijn geschiedenis op. En de kamergenoten Dave en Gord maken normaal veel ruzie, maar voor een triootje met Gords vriendin Inez, zetten ze hun onenigheden opzij.

imageimageimageimageimageimage

avatar van maxcomthrilla

maxcomthrilla

Een leuk idee om verschillende soorten relaties tussen geliefden op het scherm te brengen. Helaas trapt de film hiermee wel in de valkuil dat hij niet ontkomt aan de meest simpele stereotypes die er bestaan over: koppels, beste vrienden, ex - geliefden, een date en een triootje. Verder vond ik het allemaal nogal steriel overkomen. Enerzijds best gewaagd, anderzijds hopeloos preuts, zeker voor Europese begrippen. Gelukkig heb ik mij wel geamuseerd, dankzij enkele hilarische slecht geacteerde scenes bij het koppeltje ( die jongen ) en het triootje. Een 2*

avatar van mr_erp

mr_erp

Die player en de roommates zijn het grappigst.

Verder kon ik me het beste inleven in de exen en de vrienden,

en deze verhaallijnen spraken me ook het beste aan.

Het stelletje was echter tenenkrommend!

Met wat knappe actrices (vooral Carly Pope), en wat (subtiele) humor,

toch wel een aardig filmpje.

BBarbie

Leuke, vrij originele film vol subtiele grappen en kostelijke dialogen.

Mensen die zoiets als een pornofilm verwachten zullen zich wel bedrogen voelen, want dit is geen seksfilm maar... een komedie over seks! En het commentaar dat de acteurs te oud zouden zijn slaat natuurlijke nergens op. Het zijn midden 20-ers en begin 30-ers, en dat zijn toch echt jonge mensen... vanuit mijn perspectief in ieder geval. Bovendien zien ze allemaal goed uit.

Dus niet zeuren, maar genieten van deze amusante, spitsvondige en bij tijd en wijle hilarische film.

avatar van mayhemblik

mayhemblik

Theunissen schreef:

Die heeft niet veel op de plank

Pfff, mijn god

avatar van Zwolle84

Zwolle84

De film uit m'n Netflix-watchlist waar ik de laagste verwachtingen van had, maar hij blijkt erg grappig te zijn. De mij onbekende cast doet het prima en door het constante geskip tussen de vijf stellen vervelen de eentonige locaties ook geen moment.

De grappen zelf zijn erg leuk. Van lomp grof (ik lig nog dubbel om die eerste poging tot dirty talk ) tot hilarisch subtiel met scherpe dialogen en veelzeggende blikken. De beperkte speelduur zorgt er bovendien voor dat hij voorbij is voordat je een blik op de klok werpt.

Niet eentje die me lang zal bijblijven, maar prima vermaak.

avatar van john mcclane 2

john mcclane 2

Best leuke film over sex.

Goed spel,,soms best "hot''.

Als je dit leuk vermaak vond,en je hebt deze film ook op netflix gezien, dan raad ik absoluut de serie EASY op netflix aan.

Eigenlijk beter als YPF maar dat wil niet zeggen dat dit slecht was.

De serie is gewoon wat diverser met het zelfde idee.

avatar van SmackItUp

SmackItUp

Wel aardig, maar beetje flauw.

Er zitten zeker wat leuke grappen in, al teert de film grotendeels op ongemakkelijke momenten. Dat is voor even leuk, maar op den duur wordt het wat saai. Hetzelfde geldt eigenlijk voor de opzet. In het begin is het leuk om de koppels(?) door de verschillende seksfases te zien worstelen, maar ook dat heb je na een uur wel gezien. Het laatste halfuur was ik mijn aandacht dan ook grotendeels kwijt.