menu

Film / Cast en crew / Julia Roberts

zoeken in:
Misschien wel, maar toch is ze een van de best betaalde actrices.
Daar zal toch wel een gezonde reden voor zijn.

Materny schreef:
Misschien wel, maar toch is ze een van de best betaalde actrices.
Daar zal toch wel een gezonde reden voor zijn.
Haar acteerprestaties, inderdaad. In de films die ze heeft gemaakt is ze zeker wel een goede verschijning. Pretty Woman is een echte klassieker.

Ze gaat dus stoppen met acteren. Heeft behoorlijk veel verdiend, dus gaat ze nu tijd met de kleintjes doorbrengen.

Heb alleen Ocean's Eleven van haar gezien, waar ze niet zo een grote rol had.

01) Erin Brockovich (4.0*)
02) Notting Hill (4.0*)
03) Ocean's Eleven (4.0*)
04) Stepmom (3.5*)
05) Pretty Woman (3.5*)
06) Mystic Pizza (1.5*)
07) Mona Lisa Smile (1.5*)
08) Closer (1.5*)
09) Ocean's Twelve 1.0*)

Laatste tijd niet de beste keuzes qua films, hetgeen wat haar hele carrière al beïnvloed.

Ik ga voor Hook....

hinie
ik voor notting hill..

die mag naar de !#@$%%&$% van mij kan haar niet uitstaan en speelt vaak te overdreven (vaak, dus niet altijd)

Samen men Kate Winslet mijn favoriete actrices.
Hier een lijstje van de films die ik gezien heb van haar:

1. Pretty woman (4,5°)
2. Notting Hill (4,5*)
3. Closer (4,5*)
4. Erin brokovich (4*)
5. Stepmom (3,5*)
6. My best friend's wedding (3,5*)
7. Runaway bride (3*)
8. America's sweethearts (3*)
9. Charlotte's web (2,5*)

Zeker niet allemaal topfilms maar wel altijd vermakelijk, vooral door Roberts dan vind ik zelf.

Mona lisa smile, sleeping with the enemy & something to talk about ook al gezien maar te lang geleden om er een score aan toe te kennen.

speranza
Julia Roberts speelt in veel films de sterren van de hemel. Ze is een bijzonder aantrekkelijke vrouw.

Ik wil je niet tegen spreken hoor Sperenza, iedereen heeft immers recht op zijn eigen mening. Maar vind je een uitspraak als ''de sterren van de hemel'' niet wat overdreven?

Oke, het is een leuke verschijning, maar in de meeste films die ik van haar zag deed ze het niet meer dan wel aardig. Verder is dit gewoon een zeer overschatte actrice die veel en veels te veel betaald krijgt voor die zelfde ''wel aardige'' rollen...

In Film > Nieuws > foto's premiere Eat Pray Love met Julia Roberts:

check de premiere rode lopers foto's van Julia Roberts 'Eat Pray Love' op www.gooddayz.nl

link:

Julia Roberts 'Eat Pray Love' premiere foto's - gooddayz.nl

Dick2008
Een tussenin actrice, niet echt geweldig maar ook zeker niet irritant. Uiterlijk eveneens, ja grote mond, ja nou en, niet supermooi ook niet echt lelijk. Wel zeker aantrekkelijk. 14 films gezien (daarvan twee als stemactrice).
Pretty woman, klopt wel, het is niet zo, o er is weer een film met Julia Roberts, o laat maar.

Larry Crowne (2011) heb ik ook over getwijfeld (twijfel nog steeds), ...met die Tom Hanks...anders had ik die ook gezien. (Echt weer een voorbeeld hoe een leuke acteur een vervelende vent is geworden).

Gast
geplaatst: vandaag om 14:43 uur

geplaatst: vandaag om 14:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.