America's Sweethearts (2001)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Joe Roth
met Julia Roberts, John Cusack en Catherine Zeta-Jones

Nadat ze uit elkaar gegaan zijn moet een getrouwd acteurs-echtpaar nog steeds hun nieuwe film promoten. Wanneer de print van de film maar niet tevoorschijn komt verzint de uitgever van de film een verhaal over de reunie van de twee, terwijl de acteur eigenlijk verliefd is op de assistent van zijn vrouw, en de actrice ook al een nieuwe vriend heeft gevonden.

avatar van Blokland
De definitie van middelmatigheid...

Gisterenavond op 2be gezien, toch 1* erbij: kon de humor deze keer wat meer appreciëren.

avatar van Cinemaniak
Zit ruim voldoende humor in om deze film een voldoende te geven

avatar van TragieStar.*
Wil deze film ook heel graag zien, maar heb toch voor een andere film vanavond gekozen, hopelijk krijg ik deze een keer te zien.

avatar van blurp194
Niet ongrappige komedie/satire op de Hollywoodwereld.

avatar van Silap
Enige film ooit waarbij ik in de pauze ben opgestapt uit de bioscoop, en niet meer ben teruggekomen. Vrouwlief was 't er roerend mee eens.

avatar van Dennissssss
Wanneer Julia Roberts meer naar de voorgrond komt wordt het nog wel kijkbaar, maar in het eerste deel van de film is er echt niks aan! Gewoon geen leuke film dit.

B-film met A-acteurs.

avatar van mnrk
Dit was prima om naar te kijken, niets bijzonders maar gewoon leuk.

Het verhaal was natuurlijk zo voorspelbaar als het maar kon, maar er zaten genoeg leuke/grappige stukjes in waardoor de film prima wegkijkt.

De acteurs in deze film waren ook prima (Julia Roberts was goed en John Cusack was ook prima in zijn rol).

avatar van erpunited
Matige film. Redelijk vermakelijk. Catherina ziet er werelds uit. Dat is een groot pluspunt. Standaard verhaal. Super voorspelbaar. De film begint niet te vervelen. Kijkt makkelijk weg

avatar van rox91
Middelmatige film, Ik vind John Cusack wel charmant overkomen, en Julia Roberts lekker naturel. Daar hou ik wel van. Alleen het verhaal was een beetje warrig.

avatar van Decec
Een matige komedie/romantiek film...
Saai verhaal...
Goed breedbeeld, geen HD aanwezig...
Goed achtergrond geluid
(Dolby Digital)...
Redelijk acteerwerk...
Niet te moeite waard...

avatar van IH88
America’s Sweethearts

Een wat suffe film die nog enigszins wordt gered door de acteurs. Met acteurs als Zeta-Jones, Roberts, Cusack, Crystal en Tucci kun je het dan ook niet snel fout doen. Vooral Zeta-Jones, Tucci en Crystal zijn goed op dreef. Maar de grootste ster is natuurlijk Christopher Walken, die in een kleine cameo iedereen doet verbleken. Jammer dat de film voor de rest zo middelmatig en voorspelbaar is.