Satisfaction (1988)

Alternatieve titel: Girls of Summer

Komedie / Drama

geregisseerd door Joan Freeman
met Liam Neeson, Julia Roberts en Justine Bateman

De tienerband, de Mystery, heeft een bod gekregen om in de zomervakantie op te treden in een bar. Tijdens het verblijf wordt Jennie verliefd op de eigenaar van de bar; Martin. Zij krijgen van hem een aanbod om op te treden in Europa, met de kans beroemd te worden.

avatar van movie acteurs
Wat een melige pap kreeg ik hier voorgeschoteld.

Dit belabberde werk is echt tenenkrommend. Acteurs, waaronder Roberts (waarom ik deze film ook kocht), laten hun slechtste prestatie zien. Ook Neeson bakt er geen brood van. Slecht begin waar oa een van de meiden ruzie krijgt met een soort bende, ze proberen te vluchten met hun bus, en o ja, hun bus deed het weer niet. Het is ook best een irritante film om naar te kijken en naar het einde toe moest ik echt door kauwen. Voor de rest ook geen bijzonder verhaal en ongeïnspireerd geregisseerd. 1,0 voor Roberts.