menu

Film / Cast en crew / Jeff Bridges

zoeken in:

Legende ! Maar hij zal toch eeuwig en voor altijd The Dude blijven, dat zit er nu eenmaal opgekleefd.

Jeff Bridges is gewoon The Dude, en daar zal hij ook inderdaad nooit vanafkomen. Geweldige rol .

Vond zelf Lebowski niet zo heel tof, dus ik zie Bridges veel meer als acteur. Ben erg benieuwd naar zijn Oscar-winnende rol

Hij heeft ook een eigen coole website.
Welcome To Jeff Bridges.com - jeffbridges.com

kappeuter (crew)
Beluister hier het album Be Here Soon van Jeff Bridges: link.

Klinkt goed!

Gewoon een natuurtalent.. al in zijn eerste rollen was zijn acteerwerk uitstekend.

Geweldige acteur,niks meer op te zeggen =)

Leuke site inderdaad! Goeie acteur, ik vond Lebowski al super en in Crazy Heart doet ie het nog een keer op een serieuze manier over. Ik hou ervan

Zijn beste rollen zijn in mijn ogen: The Last Picture Show, Fat City, Thunderbolt and Lightfoot, The Fisher King, Lebowski en Tideland. Maar in al zijn films is hij goed!

Crazy heart, The Fabulous Baker boys, Heaven's Gate en Tron wil ik nog zien

Arlington Road ook gezien?

Als westernfan ben ik vooral geïnteresseerd hoe Bridges het zal doen in de remake van 'True Grit'.
Daarin speelt hij de rol van 'Rooster' Cogburn, voorheen twee maal vertolkt door John Wayne.
Geen geringe opgave.

Verder vond ik Bridges wel goed als 'Wild Bill' Hickok, in 'Wild Bill'.
(De film zelf heel wat minder)

En heel grappig als de sullige Lewis Tater, in 'Hearts of the West'.

In Hearts of the West was hij ook goed ja.. Arlington Road heb ik nog niet gezien, een aanrader?

Ja,
Arlington Road is (ook) een aanrader.

Hmm, dat vind ik niet zo'n aanrader (2,5).

goongumpa schreef:
Zijn beste rollen zijn in mijn ogen: The Last Picture Show, Fat City, Thunderbolt and Lightfoot, The Fisher King, Lebowski en Tideland. Maar in al zijn films is hij goed!

Crazy heart, The Fabulous Baker boys, Heaven's Gate en Tron wil ik nog zien

Cutter's Way gezien? Daarin is hij ook zeer sterk.

Gaat op de lijst

Vind hem het best in The Fisherking en The Fabulous Baker Boys.
En ik herinner me nog vaag een film over een meisje waarin hij de alcoholische vader speelt. Speelt in een afgelegen huis op platteland. Allemaal nogal spooky. Weet iemand welke film dat is?

JDSsmetje schreef:
Hmm, dat vind ik niet zo'n aanrader (2,5).

Jawel joh! Fijne thriller met een sterk einde .

Heb hem een tijdje geleden gezien en vond er eerlijk gezegd niks aan .

Niet alleen een uitstekend acteur, maar ook nog eens een bijzonder sympathieke kerel die zichzelf is gebleven in het circus dat Hollywood heet. Ook bijzonder: hij is al bijna 34 jaar gelukkig getrouwd met dezelfde vrouw.

kappeuter (crew)

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=F4zX--5Ils8

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

The Seventh Son (2013) - vanaf 23 januari 2014 in de bioscoop

ASman schreef:
Legende ! Maar hij zal toch eeuwig en voor altijd The Dude blijven, dat zit er nu eenmaal opgekleefd.

YES!
Al vind ik 'm eigenlijk in elke film die ik met hem gezien heb gewoon erg goed (:

kappeuter (crew)

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=hRLf2a1AzBs

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Jeff Bridges explains what happened behind the scenes when worked on 'The Big Lebowski,' 'Tron,' 'Crazy Heart' and more.
In the interview, he reflects about working with the Coen brothers and Meryl Streep.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:03 uur

geplaatst: vandaag om 07:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.