Living in the Future's Past (2018)

1 stem

Documentaire

geregisseerd door Susan Kucera
met Jeff Bridges, Piers Sellers en Leonard Mlodinow

Hoe ziet de toekomst eruit waarin we willen leven? De acteur Jeff Bridges gaat hier dieper op in en wordt bijgestaan door wetenschappers en auteurs die vertellen over wie we zijn als mens en over de uitdagingen die ons te wachten staan. Onderwerpen als evolutie en ecologie passeren de revue en toont ons onze plaats als mens in het universum.

• Vanaf 27 augustus in de bioscoop

Vanaf 11 juni in de bioscoop (M&N Film Distribution)