• 8.347.263 stemmen

Geregisseerd door: Matthew Warchus

Met onder meer: Nick Nolte, Jeff Bridges en Sharon Stone

Releasedatum: 10 augustus 2000

Plot Simpatico

In hun jonge jaren vervalsten Carter, Vinnie en Rosie paardenwedrennen. Toe iemand dat ontdekte, chanteerden ze hem om te zwijgen. 20 jaar later zijn Carter en Rosie gehuwd en leiden zij met succes een stoeterij in Kentucky. Vinnie van zijn kant, is aan de drank en wil in het reine komen met het verleden. Hij lokt Carter naar Californië, besteelt hem en begeeft zich met de chantagedocumenten naar Kentucky. Ten einde raad, roept Carter de hulp in van Vinnie's vriendin Cecilia. Samen zullen zij trachten Vinnie te stoppen.

image

avatar van neo

neo (crew films)

Ik vond de film wel aardig.

Tarkus

Als ik de cast zag, dacht ik deze film moet wel goed zijn.

Maar dat valt lelijk tegen.

Nick Nolte en Jeff Bridges doen hun best maar kunnen de film niet redden, Sharon Stone is ronduit slecht, het verhaal is geen film waard.

Het is Catherine Keener die door haar kleine (komische) rolletje de film nog enigszins een aantrekkelijk tintje geeft.

Maar verder is dit geen aanrader.

avatar van Kronos

Kronos

Absoluut waardeloos prul, deze film. Onbegrijpelijk hoe die bekende acteurs hier in terecht zijn gekomen. Misschien werden ze gechanteerd.