R.I.P.D. (2013)

Actie / Komedie

geregisseerd door Robert Schwentke
met Ryan Reynolds, Kevin Bacon en Jeff Bridges

Nick Walker (Ryan Reynolds), een onlangs overleden politie-agent, voegt zich bij een team van andere zombie agenten die werken voor de Rest in Peace Department (R.I.P.D.). Samen beginnen ze aan een bovennatuurlijke strijd om er achter te komen wie de moordenaar van Walker is.

cor1946 schreef:
Wat een verschrikkelijke film, zonde van je tijd. Dat zulke acteurs zich daar voor aanbieden. Zal het geld wel geweest zijn.

Datr wilde ik juist ook schrijven!!

Wat een walgelijk produkt. Zelden zulke wansmaak gezien...Moet je zien wat een acteurs.....konden ze daar geen ECHTE film mee maken??? Om te huilen werkelijk.

avatar van Shadowed
Oke.

Niet bepaald de beste film die er is, maar de uiterst aangename cast maakt het net wat leuker. Reynolds is altijd wel een leuk acteur om te zien, vooral bekend van zijn rol als Deadpool. Ook hier doet hij het niet verkeerd, Bridges is ook wel leuk.

Verhaal is weleens waar origineel bedacht en vrij leuk uitgevoerd. Jammer van de zeer matige effecten, die zo ongeloofwaardig overkwamen dat dit zelfs voor een fantasy bedenkelijk was. Vooral die monsters waren slecht in beeld gebracht, brr.

Verhaal is niet bepaald vlot, maar bied genoeg vermaak. Reynolds en Bridges zijn best een leuk duo, al had het allemaal iets komischer gemogen van mij.

avatar van Kliko_Green
Wat negatief mensen! Tuurlijk... geen hoogstandje maar toch wel vermakelijk om naar te kijken hoor.
En de laatste opmerking van Bridges in de film... hilarisch!

avatar van Left4Dead
Tja..... het is hier al vaak gemeld dat dit 100% zuiver op de graad een rip-off van de reeks MIB is. Tot het belachelijke aan toe. Maar deze prent is echt beneden peil, slechte humor, dom plat verhaaltje en verschrikkelijk script. Reynolds heb ik niet veel mee, maar er spelen daarnaast toch nog wel enkele namen van belang. Bacon doet het aardig, Bridges kan het niet dragen allemaal.

De regisseur heeft zich verbeten in dit project, het is een faal geworden. Snel vergeten is mijn opdracht.