menu

Film / Cast en crew / Tom Cruise

zoeken in:
Dick2008
Wat mar007 en veel anderen hierboven schrijven vind ik ook.

Heb Losin' it en Rain man gezien. Om te controleren of ik het misschien toch een goede acteur zou gaan vinden, heb ik ook Mission Impossible ook nog gezien. Maar niks.

Probeer Collateral dan nog eens om hem een kans te geven. Hierin laat hij overtuigend zien dat het een goede acteur is vind ik.

kappeuter (crew)

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=SJK0YkRrBRM

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Tom Cruise calls himself in this movie mix-up of his Mission: Impossible and A Few Good Men characters animation short.

Veel haat hier. Hij is absoluut een van mijn favoriete acteurs, vooral de laatste jaren vind ik hem erg goed. Films als Edge Of Tomorrow en Oblivion draagt hij vrijwel in zijn eentje en ik kan me ook moeilijk iemand anders in de hoofdrol van de M:I's voorstellen. Daarnaast vind ik hem in 'real life' ook erg grappig, kan altijd smakelijk lachen om die maniertjes van hem.

kappeuter (crew)
Tom Cruise Wants to Go to the Moon With 'Luna Park' - slashfilm.com

Cruise and Liman recently wrapped shooting Mena, an ’80s drug thriller for Universal. Next, after Jack Reacher: Never Go Back is in the can and before Mission: Impossible 6 starts shooting, the actor will make time for Luna Park.

"sci-fi thriller"

kappeuter (crew)
Cruise tekent voor nog twee Mission: Impossibles | AD.nl

De nog ondertitelloze films komen uit in 2021 en 2022, een jaar nadat Tom (56) terugkeert naar zijn Top Gun-roots met sequel Maverick.
De eerste Mission: Impossible kwam uit in 1996. De zes films die tot nu toe zijn gemaakt, hebben zo'n 3,5 miljard dollar opgeleverd. De laatste film, die afgelopen zomer uitkwam, droeg daar het meest aan bij: Fallout bracht een kleine 800 miljoen dollar in het laatje.

Vroeger was ik geen fan van Cruise, met name zijn rollen in de jaren 90 spraken mij niet erg aan. Maar de laatste jaren, ga ik m steeds meer respecteren. Hij heeft zich goed ontwikkeld. Niet zo gek ook als je bedenkt met welke grootmeesters hij allemaal heeft gewerkt: Kubrick, Spielberg, Scorsese, Coppola, Michael Mann, Tony Scott, Ridley Scott, PTA, Sidney Pollack, Brain DePalma, John Woo, Oliver Stone....

Echt ongelooflijk!

Gast
geplaatst: vandaag om 01:57 uur

geplaatst: vandaag om 01:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.