ad

Geregisseerd door: Joseph Kosinski

Met onder meer: Tom Cruise, Miles Teller en Jennifer Connelly

Releasedatum: 18 november 2021

Over Top Gun: Maverick

Het is jaren geleden dat Pete 'Maverick' Mitchell de pilotenopleiding volgde bij Top Gun. Inmiddels is hij een oude rot in het vak en is hij onverwachts teruggekeerd. Hij neemt vervolgens de rol van mentor op zich om een nieuwe generatie gevechtspiloten op te leiden.

imageimageimageimageimageimageimageimage

Penny Benjamin

Vice Admiral

Administrator

Tom Cruise heeft oren naar vervolg Top Gun - AD.nl

Of die er vervolgens ook komt is natuurlijk nog maar de vraag.

Tom Cruise bevestigt geruchten over nieuwe Top Gun-film | Film | AD.nl

De 54-jarige acteur bevestigde de geruchten over Top Gun 2 tijdens een interview op de Australische televisie.

,,Het is waar", zei Cruise met een grote glimlach op de vraag of er een vervolg komt op Top Gun. ,,En zal ik je eens iets vertellen? De opnamen zijn waarschijnlijk al volgend jaar. Het gaat echt gebeuren", vervolgde de acteur.

Update: de film gaat Top Gun: Maverick heten.

clockwork72

Zeker weten! Heb dit altijd al een geweldige film gevonden en dan met name door de soundtrack.

avatar van Beautiful Mind

Beautiful Mind

Top Gun: Maverick (2020) komt er eindelijk, met Joseph Kosinski in de regiestoel en een mooi castallegaartje!

avatar van WelvE

WelvE

Vanaf 16 juli 2020 in de bioscoop (Universal Pictures Nederland)

EDIT: release verplaatst naar 24 december

avatar van Zandadder

Zandadder

I feel the need...

avatar van thunderball

thunderball

Trailer is aardig, maar vertelt eigenlijk ook weer helemaal niks, behalve dan dat Cruise nu toch wel zijn jeugdige uiterlijk begint te verliezen.

avatar van Arri

Arri

Holy moly die beelden zien er fantastisch uit. Wist niet eens dat hier aan werd gewerkt, opeens erg veel zin in gekregen.

clockwork72

Fantastiche trailer, dit ziet er echt geweldig uit, kan echt niet wachten!!

avatar van Ajax&Litmanen1

Ajax&Litmanen1

thunderball schreef:

Zijn recente M:I film gezien? Ik maak nog een diepe buiging voor zijn jeugdigheid.

Deze Top Gun trailer bevalt ook wel. Mooi moment om ook het origineel nog eens op te zetten volgend jaar.

avatar van thunderball

thunderball

Tuurlijk en daar was ie ook fantastisch in, maar dat neemt niet weg dat ik hem in deze trailer er -voor zijn doen- wat oud uit vind zien. Voor mij is Cruise altijd iemand, die eeuwig jong lijkt te blijven, maar hij lijkt er nu toch echt wel stukken ouder uit te gaan zien.

avatar van Basto

Basto

Eens, Cruise ziet er hier veel te oud uit voor een rol als straaljagerpiloot. Maar hij heeft met Fall-out bewezen nog wel garant te staan voor de meest waanzinnige actie. Dus kijk hier erg naar uit.

Dat ze een minimum aan cgi gebruiken vind ik ook een enorme pre. Want al die cgi spektakels hebben een overeenkomst. Of het nu Avatar, Star Wars of Marvel is. Ze zijn allemaal vrij zielloos.

clockwork72

Nou ik weet het niet hoor, maar ik zie amper verschil tussen het uiterlijk van de Tom Cruise van nu en die van 6 jaar terug hoe hij er in Oblivion uitzag bijvoorbeeld.

Ugh... waarom nou weer...

clockwork72

Top Gun: Maverick Trailer #1 (2020) | Movieclips Trailers - YouTube. Wow, wat ziet dit er vet uit zeg!!! Kan echt niet wachten op deze film, dit word echt n knaller!

avatar van martijnk

martijnk

Dit wordt vet in IMAX

avatar van badfans69

badfans69

'Top Gun Maverick’ Flies To Christmas Corridor, ‘SpongeBob’ Eyes Late Summer, ‘Quiet Place II’ To Debut Labor Day - Deadline

Paramount just made some release date changes given the unpredictable coronavirus climate. The long-awaited Tom Cruise Skydance sequel Top Gun Maverick is now going Dec. 23, instead of June 24. This will push the Chris Pratt sci-fi Skydance movie, The Tomorrow War, to an unset date.

Nieuwe datum:

Vanaf 24 december in de bioscoop ( Paramount Pictures, via Universal)

avatar van joeychim_

joeychim_

Top Gun: Maverick is helaas wederom uitgesteld. Nieuwe releasedatum is 1 juli 2021.

Paramount Pictures pushes 'A Quiet Place 2', 'Top Gun: Maverick' to 2021

clockwork72

Manmanman... Hou maar op met nieuwe films maken, kan toch pas tien jaar later uitkomen dan gepland. Tering, baal hier echt van.

clockwork72

Laten we hopen dat deze ook daadwerkelijk echt op 8 juli uit gaat komen dit jaar. Men, wat heb ik een zin in deze film. Het zou waarschijnlijk echt het hoogtepunt van 2021 worden als ik deze in de bios zou gaan zien.

avatar van badfans69

badfans69

'Top Gun: Maverick' Shifts Release Date, Leaves July 4 For November - Deadline

Top Gun: Maverick is leaving its July 2 weekend for November 19, taking over the release date where Paramount/Skydance’s other Tom Cruise sequel Mission: Impossible 7 resides. Meanwhile, Mission: Impossible 7 will now open on May 27, 2022, Memorial Day weekend, a holiday frame that has been a home for the franchise for its first 1996 chapter and 2000 sequel. Meanwhile, Mission: Impossible 8 is now opening on July 7, 2023 instead of November 4, 2022.

clockwork72

Godver de godver de godver