Top Gun (1986)

Actie / Drama

geregisseerd door Tony Scott
met Tom Cruise, Kelly McGillis en Val Kilmer

Maverick (Cruise) wordt samen met zijn copiloot Goose (Edwards) aangenomen bij Top Gun, een keiharde marineopleiding voor piloten. Hij gaat hier de concurrentie aan met een andere toppiloot, Iceman (Kilmer). Na een tragische gebeurtenis realiseert Maverick zich dat het leven toch keihard kan zijn en twijfelt of hij nog verder wil gaan met vliegen. Uiteindelijk moet hij toch bewijzen wie de beste piloot is.

avatar van Q Jones
En dan moet je zulke opmerkingen maken.

Basto schreef:

Ja, omdat ik niet vind dat je argumentatie enig hout snijdt.

Volgens mij is dit nog altijd een discussie platform, waar je met respect met elkaar omgaat. Omdat JIJ iets vind hoeft een ander er niet zo over te denken. Je moet iemands mening respecteren, en niet zo kinderachtig reageren. We zitten hier allemaal omdat we een liefde voor film hebben. Houd dit dan ook zo ongeacht je mening. Jou reactie is ronduit kinderachtig en onbeschoft. Ik wens met respect bejegend te worden dat doe ik ook bij een ander, ongeacht zijn mening.

Q Jones schreef:

Sorry, maar respect moet je bij mij nog altijd eerst verdienen. Is niet iets waar iedereen op voorhand recht op heeft.

Heel volwassen

Heel volwassen

Jazeker. Wie heeft jou opgevoed, vraag ik me dan af...

Typisch een millenial probleem. Denken dat ze heel wat zijn voordat ze ook maar iets gepresteerd hebben... Moet niet veel gekker worden, eerlijk gezegd.

Tom Cruise, daar heb ik wel respect voor. Al is het ook wel een gek.

Basto schreef:

Jazeker. Wie heeft jou opgevoed, vraag ik me dan af...

Tom Cruise, daar heb ik wel respect voor. Al is het ook wel een gek.

Dat is fijn dat je kan oordelen over iemand die je niet kent maar je mag best een dagje mee lopen op mijn werk hoor dan kan je het zelf zien hahaha.

Basto ik ga me niet verlagen tot dit niveau sorry. Ik dacht iemand met 5000 stemmen moet wel wat verstand hebben maar nee sorry dit gaat mij te ver. Dit heeft ook niks meer met film te maken

Q Jones schreef:

Wellicht als ik meer van je zou weten dat ik je wel zou respecteren, maar op basis van je comments op Top Gun heb je gewoon nog niet mijn respect verdiend.

Bottom line blijft dat je dat bij mij niet op voorhand krijgt, maar toch echt zult moeten verdienen.

avatar van Q Jones
Basto ik vind het prima laten we het hier bij houden. Ik heb wel respect voor jou aangezien je stemmen. Maar vind de comments niet tof. Maar we laten het hier bij even goede vrienden. We zullen elkaar vast wel weer eens terug vinden