Jack Reacher: Never Go Back (2016)

2,76

Actie / Misdaad

geregisseerd door Edward Zwick
met Tom Cruise, Cobie Smulders en Danika Yarosh

Jack Reacher vertrekt naar zijn vroegere militaire basis in Virginia, waar hij heeft afgesproken met Major Susan Turner. De ontmoeting wordt uitgesteld wanneer blijkt dat Turner is gearresteerd. Er is wel een andere officier die Reacher beschuldigt van een misdaad waarvan hij zich niets kan herinneren. Reacher moet vervolgens op zoek naar Turner zodat hij zijn naam kan zuiveren voordat het leger, de FBI en een aantal criminelen hem weten te achterhalen.

97 BERICHTEN 31 MENINGEN
geplaatst: 18 april, 14:40 uur [permalink]
nu net gezien.vond het toch wel een goed vervolg.al vind ik het eerste deel wel beter.maar hij was wel spannend en goeie actie.mischien niet de beste tom cruise film,maar zeker niet slecht zoals de meesten zeggen.deel 1 heb ik 4 sterren gegeven en omdat ik dit deel wel iets minder vind geef ik 3.5 sterren voor dit vervolg.

avatar van Noodless
geplaatst: 23 april, 11:33 uur [permalink]
Kan niet wedijveren met zijn voorganger, maar ik heb me zeker niet verveeld. Simpel verhaal, vlot gemaakt, voldoende entertainment. Gemiddelde film. 6/10

avatar van Antonev

geplaatst: 6 mei, 20:37 uur [permalink]
Bah, wat een miskleun. Het komt vanaf minuut één over als een verplicht nummertje en is inspiratieloos en vervelend. Misschien dat ik me teveel laat leiden door de boekenreeks, maar Cruise past totaal niet in de rol van Reacher. Komt echt helemaal niet over als badass met een militaire achtergrond. Ik houd het, wat Jack Reacher betreft, voortaan bij de boekenreeks.

avatar van mnrk
geplaatst: 12 mei, 10:17 uur [permalink]
This Reacher guy is interesting..... You have no idea. They ran out of medals. So don't make this a competition.

Deze 2e Jack Reacher film van Edward Zwick is niet zo sterk als de 1e maar toch is het een aangename actie film... Het verhaal is lekker vlot waardoor het allemaal lekker weg kijkt.

Tom Cruise acteert gewoon weer prima en geeft Reacher ook datgene wat hem zo "relaxed" maakt, de overige cast is ook in orde...

geplaatst: 5 juni, 09:10 uur [permalink]
Leuk voor tussendoor,cruise speelt een beetje plichtmatig dat wel.3 stars.

avatar van filo
geplaatst: afgelopen vrijdag om 21:47 uur [permalink]
goede actiefilm , niet meer en niet minder

avatar van LOTR-lover
geplaatst: afgelopen zondag om 21:15 uur [permalink]
Mwah, dit 2e deel in de Jack Reacher serie is toch echt beduidend slechter dan het 1e deel. Ik heb ook het gevoel dat Tom Cruise deze film meer op de automatische piloot heeft geacteerd. Het is een matige actiefilm die nergens echt boven 't gemiddelde uitstijgt en op sommige momenten veel moeite heeft om de aandacht van de kijker vast te houden helaas. Gelukkig redden de actiescenes en het acteerwerk van de cast in z'n geheel het eindcijfer nog een beetje.

5/10 (IMDB)