• 8.353.970 stemmen

Geregisseerd door: Alex Kurtzman

Met onder meer: Tom Cruise, Sofia Boutella en Annabelle Wallis

Releasedatum: 8 juni 2017

Plot The Mummy

"Welcome To A New World of Gods And Monsters"

Een eeuwenoude koningin ligt veilig begraven in een crypte diep onder de meedogenloze woestijn. Haar lot was ooit ten onrechte van haar afgenomen. In de huidige tijd ontwaakt ze. Doordat haar kwaadwilligheid eeuwenlang is gegroeid stort ze haar verschrikkingen, die het menselijke bevattingsvermogen overschrijden, over de wereld uit.

imageimageimageimageimageimageimageimage

Dr. Henry Jekyll / Mr. Edward Hyde

Dr. Whemple

avatar van Siauliai

Siauliai

Wat een bagger zeg, deze film. Geschreeuw, gekrijs, veel nerveus op en neer geloop, veel te veel donkere opnamen, etc. En het verhaal is ook al helemaal niets.

avatar van Kahlo

Kahlo

Gewoon heel slecht. The Mummy in 1999 vond ik intrigrerend, humoristisch en ook aangrijpend. Je kon je beter inleven in de karakters en dat mis ik nu, zacht gezegd.

avatar van Rubie2208

Rubie2208

Ik snap eerlijk gezegd niet het slechte commentaar van deze film...

Het is alleen eerst gezegd geen hoogvlieger .. maar buiten dat is dit gewoon een heerlijke spannende film om naar te kijken! Laat ik voor op stellen dat ik geen mummie fan ben, ik dit toch een zeer spannende , vermakelijke film vond ! ( ook wil ik erbij zeggen dat ik de vorige Mummie films niet heb gezien en ik hier met een open geest, zonder verwachtingen in stapte )

Het acteerwerk was oké , hoe de film er uit zag was goed en het verhaal was ook prima, niet bijzonder , maar wel gewoon prima ! Wel moet ik zeggen dat ik hem na een uur iets vond af zwakken en de spanning af nam.

Al met al een leuke actie/ spannende weg kijk film op een vrije avond die lekker weg kijkt.

avatar van Bxian32

Bxian32

Begon veelbelovend echter ging het op een gegeven moment alleen nog maar om aaneengeschakelde actiescenes. Verhaal ging helemaal nergens meer over en nu wordt ook wel duidelijk dat het gewoon een vermomd actievehicel is voor Cruise. Alleen vond ik door de andere insteek van deze film het toch wel opvallen dat hij eigenlijk niet echt goed kan acteren en voornamelijk actiescenes neer kan zetten. Echter begint hij daar nu toch wel wat te oud voor te worden. Jammer, want op zich had er best wel wat moois van gemaakt kunnen worden.

avatar van Amberke2016

Amberke2016

Ik had er meer van verwacht. In vergelijking met de originele versie toch heel wat minder.