Mission: Impossible - Fallout (2018)

Alternatieve titels: Mission: Impossible 6 | M:I 6 - Mission Impossible | M:I VI - Mission Impossible | Mission: Impossible VI

Actie / Avontuur

geregisseerd door Christopher McQuarrie
met Tom Cruise, Rebecca Ferguson en Henry Cavill

Nadat een missie fout afloopt, moeten Ethan Hunt en zijn IMF-team, bestaande uit Alan Hunley, Benji Dunn en Luther Stickell, racen tegen de klok. Ze worden bijgestaan door Ilsa Faust en Julia Meade die hen helpen hun nieuwe missie tot een goed einde te brengen. Tijdens hun avontuur dreigt er voortdurend gevaar in de vorm van nucleair terrorisme. Bovendien wordt Hunt gekweld door zijn verleden en door de keuzes die hij in zijn leven maakte. Daarnaast duikt August Walker op, een nieuwe collega waarmee zijn team zal moeten samenwerken.

avatar van hoffhaan
Veel actie en de film vermaakt. 4.0

Prima vermaak. Ik begrijp niet dat mensen die plotwendingen zo ingewikkeld vonden. Dat Ethan die heli kon besturen, ach ja, vet toch? Niet te veel over nadenken. Lekkere actie en een goede wegkijker. Laat maar komen nummer VII.

avatar van vranque
Fraaie beelden. Gelukkig was het verhaal dit keer simpel.

Je krijgt wat je verwacht, een hoop actie en spektakel. Met name de helicopter scenes en de actie die daar opvolgt zijn een lust voor het oog.