Losin' It (1983)

Alternatieve titel: Onze Eerste Wip

Verenigde Staten / Canada

geregisseerd door Curtis Hanson
met Tom Cruise, Shelley Long en Jackie Earle Haley

1965. Vier schoolvrienden gaan naar Mexico om een bezoek te brengen aan een topbordeel om hun eerste seksuele ervaring op te doen. Onderweg komen ze een verkoopster tegen die met ze meegaat om in Mexico haar scheiding te regelen.

avatar van petey
smells like fish, taste like chicken.

niels1990
Een van de mindere sex comedies uit de jaren 80.
3sterren

avatar van BoordAppel
Onze Eerste Wip .

avatar van niethie
Erg vermakelijke en bovendien erg flauwe seks komedie zoals er in de jaren tachtig wel vaker van dit soort filmpjes verschenen. Ik heb me in ieder geval prima vermaakt.
Let op de piepjonge Cruise in een van zijn eerste rolletjes.

2,5 sterren

avatar van Lexcoaster
BoordAppel schreef:
Onze Eerste Wip .

Wow, enorm foute titel!

Leuke film! Kostelijk vermaakt

avatar van DragQueen
Redelijk vermakelijk, en bij vlagen erg flauw. Geen bijzonder verhaaltje, en een piepjonge Cruise. Die het overigens wel aardig doet. 2 Sterren.

avatar van Mescaline
Mescaline (moderator)
Vermakelijker en donkerder dan ik had verwacht! Wat begint als een Porky film slaat op de 2de helft over in een meer serieuzer verhaal.
Knap gedaan, het werkt voor deze film en Shelley Long was in deze periode ontzettend leuk om naar te kijken!

Half sterretje meer! 3,5*