Space Station 3D (2002)

Canada / Verenigde Staten
Documentaire

geregisseerd door Toni Myers
met de stem van Tom Cruise

Een compilatie van de opnames - in IMAX 3-D - die de bemanning van het International Space Station (ISS) drie jaar lang maakte van hun bezigheden, met een voice-over door Tom Cruise.

avatar van SnakeDoc
De plotomschrijving zegt het al. Dit is een compilatie van opnames. Jammer, want een echt verhaal met duidelijke toelichting mist.

Alles ging net te snel in te korte tijd waardoor je niet de kans kreeg alles rustig in je op te nemen. Ook werden complete nuttige zaken overgeslagen. Zo zag je een raket vertrekken en 3 seconden later was de bemanning al bezig in het ISS zelf. Verder niks over de vlucht of over de spannende koppeling aan het station.

Zo missen er wel meer nuttige dingetjes.

Wel leuk om de ISS even van binnen te bekijken. Maar Tom Cruise als voiceover hadden ze weg kunnen laten.