menu

Film / Cast en crew / Steve Buscemi

zoeken in:
Zag dat hij nog geen eigen topic had, wat hij zeker verdient, geweldig (bijrol)acteur. mijn favoriete rol van hem is toch wel Mr Pink

op films:

1. 5,0* Reservoir Dogs (#2)
2. 4,0* Pulp Fiction
3. 4,0* Big Fish
4. 4,0* The Big Lebowski
5. 4,0* I Now Pronounce You Chuck & Larry
6. 4,0* Armaggedon
7. 3,0* Con Air
8. 2,5* Monsters Inc.
9. 2,0* Escape From L.A.

op personages:
1. Reservoir Dogs
2. Armaggedon
3. I Now Pronounce You Chuck & Larry
4. Big Fish
5. Con Air
6. Escape From L.A.
7. The Big Lebowski
8. Monsters inc.
9. Pulp Fiction

heel erg genoten van deze 9 (eigenlijk 8 ) rollen.

Things to do in Denver When You're Dead & Desperado in bezit en verder nog heel veel interessante rollen te gaan

forumschorem
slecht acteur, nooit egt geloofwaardig. heb ook eens een film van hem gezien dat hij de heele tijd aan een bar zat te zuipen en te mekkeren, en later kreeg hij een ijscotruc en toen ging hij kleine meisjes versieren. egt een rare film dat, en ook heel saai. hij speeld meestal in van die rare films. ik vond hem alleen goed in con air, maar met zon rotkop ben je van natuurlijkheid geschikt om een spychopaatische kinderverkrachter te spelen.

Pastichio Rocker
Leer eens spellen ofzo.

forumschorem schreef:
slecht acteur, nooit egt geloofwaardig. heb ook eens een film van hem gezien dat hij de heele tijd aan een bar zat te zuipen en te mekkeren, en later kreeg hij een ijscotruc en toen ging hij kleine meisjes versieren. egt een rare film dat, en ook heel saai. hij speeld meestal in van die rare films. ik vond hem alleen goed in con air, maar met zon rotkop ben je van natuurlijkheid geschikt om een spychopaatische kinderverkrachter te spelen.

zeker zo'n elfjarige met Con Air in de top 10 die het leuk vind om verkeerd te spellen

Adrenal
Hij is dertig...

ja nu zie ik het, maar dat van Con Air had ik wel juist

Hij heeft een heel maf gezicht. Hierdoor vind ik een rol als in Con Air zéér geschikt voor hem.

Ook zijn rollen in Big Daddy en Mr. Deeds zijn grappig .

tommykonijn schreef:
Ook zijn rollen in Big Daddy en Mr. Deeds zijn grappig .
en niet te vergeten i now you pronounce chuck and larry

En wat te denken van zijn geweldige rollen in Reservoir Dogs en Ghost World.

niethie schreef:
Ghost World.

staat al een tijd op de verlanglijst, ook vanwege Thora Birch en Scarlet

Hij is een geweldige acteur .

dominion
Ja daar speelt hij Buddy Holly een klein bijrolletje .

djelle
Fantastisch acteur inderdaad. Kan alles aan, maar is op zijn best als een of ander van de pot gerukt personage. Met zijn grappige uitstraling en karakteristiek stemmetje waar precies een luchtbelletje helium in verstrikt zit is het hem dan ook op zijn lijf geschreven.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=JjNxVmyoLIo

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Blijft geweldig .

dominion schreef:
Ja daar speelt hij Buddy Holly een klein bijrolletje .

Ja, zag het inderdaad al staan. Nooit opgemerkt .

Ongewaarderd acteur als je het mij vraagt.
Heeft altijd een meerwaarde aan een film.

Je moet bijna lachen als je hem ziet....

kappeuter (crew)
Ik ben bezig met Boardwalk Empire en geniet van de geweldige rol van Buscemi.
Toch wel zonde dat hij na deze serie geen interessante filmrollen heeft gehad.
Misschien is dit interessant: The Death of Stalin (2017) - imdb.com

Gast
geplaatst: vandaag om 04:16 uur

geplaatst: vandaag om 04:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.