A Good Job: Stories of the FDNY (2014)

Documentaire

geregisseerd door Liz Garbus
met Steve Buscemi

Acteur en FDNY-veteraan Steve Buscemi, kijkt naar het leven van brandweermannen uit New York City. Met exclusieve beelden van achter-de-schermen en verslagen uit eerste hand van voormalige en huidige brandweermannen, kijkt deze documentaire naar een van de meest veeleisende brandweerdiensten ter wereld, en de levens van de vaak 'sterke en zwijgzame' helden die hun levens in de waagschaal stellen om inwoners te beschermen en de stad te dienen.