Nancy (2018)

Drama / Mystery

geregisseerd door Christina Choe
met Andrea Riseborough, Steve Buscemi en Ann Dowd

Nancy raakt er steeds meer van overtuigd dat ze als kind is ontvoerd. Wanneer ze een stel ontmoet waarvan de dochter dertig jaar geleden werd vermist, maakt redelijke twijfel plaats voor moedwillig geloof. De kracht van emotie dreigt alle rationaliteit te overwinnen.

avatar van badfans69
Volgende maand op het FFO Link

avatar van missl
Wanneer een meisje haar moeder verliest, ziet ze ineens mensen en denkt dat ze hun verdwenen dochter is. Rustig drama waarin goed gespeeld wordt, interessant onderwerp ook.