• 8.613.597 stemmen

• Netflix Bekijk via Netflix
  • Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot What They Had

"A family united by the past. Divided by the present."

Bridget keert terug naar huis in Chicago op verzoek van haar broer Nicky. Dit om hun moeder Ruth te helpen die de ziekte van Alzheimer heeft. Bovendien staat hun vader Burt niet te popelen om het leven, dat het gezin ooit samen deelde, los te laten.

imageimageimageimageimageimageimageimage

Social Media

scorsese

Goeie film waarin een broer en zus samen met hun vader moeten beslissen wat ze doen met hun dementerende moeder. Dit nagenoeg humorloze familiedrama is verre van origineel, maar wel gewoon goed. Genoeg mooie, kleine maar ook moeilijke momenten. Een fijne cast die de film toch wel maken waarbij de interactie tussen de acteurs als een echte familie overkomt.

avatar van richette

richette

Waanzinnig mooie film die mij erg heeft aangegrepen. Mijn vader heeft Alzheimer dus de emotie komt hard binnen.

Prachtig geacteerd ook.

Een must om te zien.

avatar van Siauliai

Siauliai

Bagger deze film vol hysterische, weeïge labiele vrouwen

avatar van Eric001

Eric001

• 2062 stemmen

Mooie film die mooi weergeeft wat alzheimer doet met een mens.

stinissen (crew films & series)

Mooie film met een uitmuntende cast een dikke acht dus 4*

avatar van Kooiker

Kooiker

Prachtige film, goede acteurs. Realistisch, iedereen doet zijn best en denk de goede oplossing te weten. Maar eigenlijk weet niemand wat echt goed is. Tegelijk denken ze ook ook elkaar dat ze weten wat die ander het beste met zijn leven kan doen, terwijl er zelf ook niet zoveel van terecht hebben gebracht. Ook hier staan de beste stuurlui aan de wal.

Aan het eind wat klef, maar zo moet dat blijkbaar in Amerikaanse films.