ad

Met onder meer: Adam Sandler, Chris Rock en Steve Buscemi

Releasedatum: 27 april 2018

• Netflix Bekijk via Netflix

Over The Week Of

"7 days. 2 families. No backing out."

'The Week Of' volgt het verhaal van twee vaders die elkaars tegenpolen zijn. Samen vertrekken ze naar hun families die bij elkaar gekomen zijn om de bruiloft van hun kinderen te vieren. Ze worden gedwongen een week lang bij elkaar te blijven, waarbij de grote dag niet snel genoeg kan komen.

imageimageimage

avatar van Kaylie

Kaylie

Afgezet bij 20 minuten, wat een saaie film.

avatar van Chelsea94

Chelsea94

Niet slecht maar het duurt erg lang met weinig gebeurtenissen. De hoteleigenaar met zn eeuwige grijns deed me wel lachen.

avatar van dijk1023

dijk1023

Dit is niet best. Er gebeurt he-le-maal niks. Het was inderdaad 20 minuten afzien, voordat ik het werkelijk zonde van m'n tijd vond. Gemiste kans.

avatar van PeterHo

PeterHo

Saaie film, veel herhalingen van flauwe grappen. Rommelig door veel verschillende personages. Helemaal tot het einde gezien maar het wordt niet beter.

avatar van -P-

-P-

Vond hem wel vermakelijk.

avatar van Zwolle84

Zwolle84

Zijn ze al bijna op, die Netflix-Sandlers?

avatar van psychopath

psychopath

Toch wel lang geleden dat ik zo'n lange saaie zit heb meegemaakt.

Normaal kan ik wel lachen om Sandler's zijn films maar de keren dat deze film mij een glimlach gaf zijn op 1 hand te tellen.

Raad deze film niet aan.

avatar van Pazmaster

Pazmaster

Op zich geen onaardige cast maar dit is toch niet best hoor. Op een enkele grap na misschien valt er weinig te lachen, het is vaak te flauw. Ook het verhaal stelt niks voor, het is behoorlijk clichématig. Ik had van een film met Sandler, Rock en Buscemi toch wel iets meer verwacht. Sandler speelt weer een vervelend typetje, zoals vaker, maar Rock en Buscemi zijn eveneens niet erg leuk. 2,5 ster, en dan ben ik nog mild.

avatar van Elchapo

Elchapo

Toegegeven er zijn betere Sandler films,deze is traag en kabbelt maar voort. En toch kreeg ik er wel een warm gevoel bij,iets van gezelligheid en er zitten ook best wel een paar geinige scene's in.....3.5 stars.

scorsese

Matige film waarin de vader van de bruid zijn uiterste best doet om de bruiloft zo goed mogelijk te regelen. Qua verhaal stelt het niet veel voor en het had net zo goed een remake kunnen zijn van The Father of the Bride. Maar er valt hier en daar zeker wel wat te lachen, voornamelijk omdat het zo verschrikkelijk overdreven is of uit plaatsvervangende schaamte. De film gaat te lang door en in de samenwerking van Adam Sandler en Chris Rock had meer gezeten.

Onderhond

Erg matige film.

Het valt op dat er de laatste tijd weer meer Joodse comedies zijn. Films die niet zozeer op een komisch uitgangspunt steunen, maar gewoon puur op het Joods zijn. Dit is er weer zo eentje, met een beetje arm vs rijk in de mix.

Wat verder opvalt is dat die films vaak erg luid en druk zijn. Veel personages die een hoop dingen door elkaar roepen, maar waar weinig echt grappig is. De meeste humor komt nog van een aantal nevenpersonages en grapjes in de achtergrond, Sandler en co zelf zijn een stuk minder geinig.

Film duurt lang, vooral omdat het verloop redelijk voorspelbaar is en de humor redelijk bekende paadjes bewandeld. Je hebt het allemaal wel al een keertje (beter) gezien, het is vooral wachten op een paar spaarse leuke momentjes. Zag dat dit Smigel's eerste film was, de man heeft nog een aardige weg af te leggen alvorens hij tot een leuke comedy kan komen.

Echt heel saai of echt vervelend wordt het niet, maar het is gewoon niet lollig genoeg.

avatar van John Milton

John Milton

Vind je überhaupt wel een held dat je je aan Sandler Netflix films waagt.

Enige die ik wel wil zien is The Meyerowitz Stories (New and Selected) (2017), maar die vond je zo te zien nóg minder

avatar van mikey

mikey

Die was wel leuk.

avatar van coumi

coumi

Erg grappige film, die doet wat hij moet doen: plezieren. Had mijn geloof in de Sandler van Nexflix wel een beetje verloren. Sinds de man ook getrouwd is maak hij brave films waarin de familie centraal staat en die vooral keurig politiek correct zijn. Maar zie, dit is dan de uitzondering op die bedenkelijke regel, want The Week Of is Sandler op zijn best. Hondsbrutale, sarcastische humor doen dit wat al te vaak vertelde verhaal opfleuren. Sandlers over the top humor moet je liggen, maar bij mij werkt het. Er zitten gewoon veel met opzet overdreven grappen in die je op deze unieke manier nog nooit gezien hebt, ga dat zien. Film duurt wel te lang voor een komedie maar er keren wat oude soldaten terug(Buscemi) voor een ditmaal grotere bijrol dus mij hoor je niet klagen. Zelfs Chris Rock is hier wat minder irritant dan normaal, en als dat geen aanbeveling is.....

avatar van Waku

Waku

Twee uur is best lang voor een flauwe komedie waarin het hoogte punt een grommende benen loze opa is

die meerdere keren een zwaar object op zijn hoofd krijgt.

avatar van schumacher

schumacher

Ben wel fan van Sandler maar deze film vind ik niet goed, echt niet. Weinig grappigs aan en vooral heel saaie film.

avatar van missl

missl

Heeft Sander een aandeel in Netflix? Hij speelt in veel films op Netflix op dit moment. Niet mijn favoriete acteur maar door Buscemi en Rock gaat de film nu wel aan.

avatar van Shinobi

Shinobi

missl schreef:

Netflix heeft een deal gesloten met Adam Sandler, waardoor hij nu exclusief films voor hen maakt. In eerste instantie voor vier films, maar vorig jaar hebben ze de deal vernieuwt naar meer films.

avatar van m1701

m1701

• 2083 stemmen

Saai, saaier, saaist...pfff niks aan

avatar van Dikkertje Dap

Dikkertje Dap

Een Postbus51 speelfilm.

avatar van Grindhouse62

Grindhouse62

Was niet mijn ding, kon mijn aandacht er niet bij houden en heb deze film na 45 minuten eraf gezet. Langdradig,en flauw. Had meer verwacht van deze 2 komedianten. Vond ik Father of the year (2018) veel beter en leuker.

avatar van Malse filmpies

Malse filmpies

Ik ben wel een fan van Sandler en heb me ook met dit filmpje kunnen vermaken. Dit is een van de meer volwassen filmpjes van Sandler, ondanks dat het zeker niet alleen volwassen humor bevat. Het is denk ik vooral dat er wat herkenbare momenten voor sommige mensen zijn. Althans, ik denk dat de ellende rondom het organiseren van familiefeestjes voor velen herkenbaar zijn.

De film bevat erg veel flauwe grapjes, die af en toe de plank behoorlijk misslaan, maar heb af en toe ook ontzettend in een scheur gelegen. Om de een of andere reden kon ik ontzettend genieten van de giechelende hotelbaas en de beenloze niet-oorlogsheld.

Sandler zit prima in zijn rol en is wat rustiger dan gebruikelijk. Het lijkt daarentegen wel alsof Rock langzaam aan het vergeten is hoe hij moet acteren. Jammer aan de film is dat er wellicht iets te veel personages zijn die het allemaal wat rommelig maken, zonder echt wat toe te voegen qua inhoud of humor.

Gemoedelijkheid en plaatsvervangende schaamte voeren hier echt de boventoon en dat levert een warme en grappige film op.

avatar van Vdk_Movie

Vdk_Movie

Wat een irritant slechte film zeg. Sandler en Rock doen zichzelf echt te kort hier. Geen moment leuk.

avatar van puti

puti

Ik heb me prima vermaakt met deze film. Misschien geen lachsalvo’s, maar wel heerlijk om te zien hoe Sandler helemaal in de problemen komt. Ik heb mijn achterwerk zeer vaak aangespannen van schaamte

avatar van bjerik76

bjerik76

de cast / types zijn wel leuk, maar het was allemaal iets te schreeuwerig.

vond ook moeilijk te plaatsten hoe die hele families in elkaar zaten, zoals de vader die bijna net zo oud is als zijn zoon die gaat trouwen ?

wel leuke / botte humor hier en daar.

avatar van HorrorFan007

HorrorFan007

Sommige mensen hebben hier een andere film gezien.

Heb me prima vermaakt met deze komedie van Sandler.

Ik vidn deze zelfs beter dan de recentere uitgekomen "Hubie Halloween".

Omdat deze waarschijnllijk veel subtieler is en ik vind Chris Rock soms zo'n geweldige karikaturen hebben.

Het is soms wat over the top maar ja wat wil je it's an Sandler Movie'