The Week Of (2018)

geregisseerd door Robert Smigel
met Adam Sandler, Chris Rock en Steve Buscemi

'The Week Of' volgt het verhaal van twee vaders die elkaars tegenpolen zijn. Samen vertrekken ze naar hun families die bij elkaar gekomen zijn om de bruiloft van hun kinderen te vieren. Ze worden gedwongen een week lang bij elkaar te blijven, waarbij de grote dag niet snel genoeg kan komen.

Afgezet bij 20 minuten, wat een saaie film.

avatar van Chelsea94
Niet slecht maar het duurt erg lang met weinig gebeurtenissen. De hoteleigenaar met zn eeuwige grijns deed me wel lachen.

Dit is niet best. Er gebeurt he-le-maal niks. Het was inderdaad 20 minuten afzien, voordat ik het werkelijk zonde van m'n tijd vond. Gemiste kans.

Saaie film, veel herhalingen van flauwe grappen. Rommelig door veel verschillende personages. Helemaal tot het einde gezien maar het wordt niet beter.

avatar van -P-
-P-
Vond hem wel vermakelijk.

avatar van Zwolle84
Zijn ze al bijna op, die Netflix-Sandlers?

avatar van psychopath
Toch wel lang geleden dat ik zo'n lange saaie zit heb meegemaakt.

Normaal kan ik wel lachen om Sandler's zijn films maar de keren dat deze film mij een glimlach gaf zijn op 1 hand te tellen.

Raad deze film niet aan.

avatar van Pazmaster
Op zich geen onaardige cast maar dit is toch niet best hoor. Op een enkele grap na misschien valt er weinig te lachen, het is vaak te flauw. Ook het verhaal stelt niks voor, het is behoorlijk clichématig. Ik had van een film met Sandler, Rock en Buscemi toch wel iets meer verwacht. Sandler speelt weer een vervelend typetje, zoals vaker, maar Rock en Buscemi zijn eveneens niet erg leuk. 2,5 ster, en dan ben ik nog mild.

avatar van Elchapo
Toegegeven er zijn betere Sandler films,deze is traag en kabbelt maar voort. En toch kreeg ik er wel een warm gevoel bij,iets van gezelligheid en er zitten ook best wel een paar geinige scene's in.....3.5 stars.

Matige film waarin de vader van de bruid zijn uiterste best doet om de bruiloft zo goed mogelijk te regelen. Qua verhaal stelt het niet veel voor en het had net zo goed een remake kunnen zijn van The Father of the Bride. Maar er valt hier en daar zeker wel wat te lachen, voornamelijk omdat het zo verschrikkelijk overdreven is of uit plaatsvervangende schaamte. De film gaat te lang door en in de samenwerking van Adam Sandler en Chris Rock had meer gezeten.

Erg matige film.

Het valt op dat er de laatste tijd weer meer Joodse comedies zijn. Films die niet zozeer op een komisch uitgangspunt steunen, maar gewoon puur op het Joods zijn. Dit is er weer zo eentje, met een beetje arm vs rijk in de mix.

Wat verder opvalt is dat die films vaak erg luid en druk zijn. Veel personages die een hoop dingen door elkaar roepen, maar waar weinig echt grappig is. De meeste humor komt nog van een aantal nevenpersonages en grapjes in de achtergrond, Sandler en co zelf zijn een stuk minder geinig.

Film duurt lang, vooral omdat het verloop redelijk voorspelbaar is en de humor redelijk bekende paadjes bewandeld. Je hebt het allemaal wel al een keertje (beter) gezien, het is vooral wachten op een paar spaarse leuke momentjes. Zag dat dit Smigel's eerste film was, de man heeft nog een aardige weg af te leggen alvorens hij tot een leuke comedy kan komen.

Echt heel saai of echt vervelend wordt het niet, maar het is gewoon niet lollig genoeg.

avatar van John Milton
Vind je überhaupt wel een held dat je je aan Sandler Netflix films waagt.

Enige die ik wel wil zien is The Meyerowitz Stories (New and Selected) (2017), maar die vond je zo te zien nóg minder

avatar van mikey
Die was wel leuk.

Erg grappige film, die doet wat hij moet doen: plezieren. Had mijn geloof in de Sandler van Nexflix wel een beetje verloren. Sinds de man ook getrouwd is maak hij brave films waarin de familie centraal staat en die vooral keurig politiek correct zijn. Maar zie, dit is dan de uitzondering op die bedenkelijke regel, want The Week Of is Sandler op zijn best. Hondsbrutale, sarcastische humor doen dit wat al te vaak vertelde verhaal opfleuren. Sandlers over the top humor moet je liggen, maar bij mij werkt het. Er zitten gewoon veel met opzet overdreven grappen in die je op deze unieke manier nog nooit gezien hebt, ga dat zien. Film duurt wel te lang voor een komedie maar er keren wat oude soldaten terug(Buscemi) voor een ditmaal grotere bijrol dus mij hoor je niet klagen. Zelfs Chris Rock is hier wat minder irritant dan normaal, en als dat geen aanbeveling is.....

Twee uur is best lang voor een flauwe komedie waarin het hoogte punt een grommende benen loze opa is
die meerdere keren een zwaar object op zijn hoofd krijgt.

avatar van schumacher
Ben wel fan van Sandler maar deze film vind ik niet goed, echt niet. Weinig grappigs aan en vooral heel saaie film.

avatar van missl
Heeft Sander een aandeel in Netflix? Hij speelt in veel films op Netflix op dit moment. Niet mijn favoriete acteur maar door Buscemi en Rock gaat de film nu wel aan.

avatar van Shinobi
missl schreef:
Netflix heeft een deal gesloten met Adam Sandler, waardoor hij nu exclusief films voor hen maakt. In eerste instantie voor vier films, maar vorig jaar hebben ze de deal vernieuwt naar meer films.

avatar van m1701
Saai, saaier, saaist...pfff niks aan

Dikkertje Dap
Een Postbus51 speelfilm.

avatar van Grindhouse62
Was niet mijn ding, kon mijn aandacht er niet bij houden en heb deze film na 45 minuten eraf gezet. Langdradig,en flauw. Had meer verwacht van deze 2 komedianten. Vond ik Father of the year (2018) veel beter en leuker.