Go! (2020)

Australië
Familie

geregisseerd door Owen Trevor
met William Lodder, Anastasia Bampos en Darius Amarfio Jefferson

De rebelse tiener Jack verhuist samen met zijn moeder naar een dorpje. Daar belandt hij in een competitie voor skelters: 'Go Karts'. Het betreft skelters met motoren. Jack is een groot talent maar zijn roekeloosheid gooit helaas te vaak roet in het eten. Gelukkig kan de ingenieur Mandy hem helpen, zijn beste vriend Colin en de excentrieke mentor Patrick. Een bijeengeraapt zooitje, maar wel het team waarmee Jack de titel moet gaan winnen...

Kijkt leuk weg, niet bijzonder. Verhaal is nogal voorspelbaar en de lading feelgood komt geforceerd over.

avatar van schumacher
Standaard filmpke, uiteraard ook voorspelbaar en het racen zelf was ook niet bepaald top of boeiend gefilmd. Ook kwam het acteren vaak geforceerd over.
Eens een keertje leuk om gezien te hebben maar dat is het dan ook.