Go (1999)

Misdaad / Komedie

geregisseerd door Doug Liman
met Katie Holmes, Jay Mohr en Sarah Polley

Vanuit drie verschillende perspectieven zien we het verhaal van een groep Californische jongeren. Ze proberen geld te verdienen door te dealen, gebruiken zelf drugs, en gaan op stap in Las Vegas.

avatar van zxstyle
notsub schreef:
Go is best een aardige film. Met Pulp Fiction als bekendste voorbeeld zijn er in dit genre zeker veel sterkere films te vinden. Go komt regelmatig toch wat clichématig om de hoek kijken, al zitten er ook best geinige momenten in. De vaart blijft er de gehele film lekker in en de kleurrijke personages zijn best het bekijken waard. Toch mist er duidelijk wat aan impact op het acteervlak om echt indruk achter te laten.

Donderdag een deel van deze film gezien. Vond het juist on-Amerikaans aandoen.
Vooral juist omdat er weinig cliché's en stereotypen in werden gebruikt. Wat vind jij of anderen dan zo cliché?

avatar van jippie2010
Het voelde allemaal niet origineel aan, en wat kwam de film traag op gang.
Maar naar mate de film vorderde werd het toch een stuk interessanter.
Krappe voldoende *3.0

avatar van dvdcrusher
Andermaal een film waar een aantal gebeurtenissen vanuit verschillende oogpunten wordt bekeken. Het is allemaal niet slecht en er wordt leuk geacteerd maar eindelijk gaat het slechts om enkele fratsen en is het verhaal dus wat mager en ook voorspelbaar. Maar het moet dus een van de eerste films geweest zijn volgens dat concept dus vandaar toch 3,5 sterren

avatar van Antonev
Zeer vermakelijk en zo nu en dan behoorlijk geestig! Het blijft van het begin tot het eind boeiend!

avatar van IH88
“So, what are we doing for New Year's?”

Vlotte film. De film heeft veel vaart en het doet een beetje denken aan Pulp Fiction met tieners en jong volwassenen. De magie van Pulp Fiction wordt nergens gehaald, maar de film kijkt lekker weg en bezit een apart soort humor die ik wel kan waarderen.

Go heeft drie verhalen die met elkaar verweven zijn. De eerste twee zijn interessant, maar het derde verhaal over twee mannen die undercover voor de politie werken is wat minder. Tussen de acteurs zitten aardig wat bekende koppen en ze zijn allemaal goed op dreef. Prima vermaak.