menu

Film / Cast en crew / Ben Affleck

zoeken in:

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=sk2Gh4_iZQY

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

"Affleck you da bomb in Phantoms yo!"

Ik ben er op zich wel vrede mee dat Affleck de nieuwe Batman/Bruce Wayne zal gaan spelen in het vervolg op Man of Steel. Was wel bijzonder verrast toen ik dit nieuws hoorde en dacht dat het om een grap ging, maar het gaat toch echt gebeuren. Wellicht dat zijn banden met Warner Bros van invloed waren bij het besluit, maar dat is pure speculatie van mijn kant.

Zou niet mijn eerste keuze zijn geweest, zag liever Karl Urban of Jon Hamm in deze rol, maar Affleck zou wel eens aangenaam kunnen verrassen. Als acteur vind ik 'm erg gegroeid de laatste jaren met uitstekende rollen in o.a. The Town en Argo. Ik gun hem het voordeel van de twijfel.

laundromat
Van alle acteurs kiezen ze Affleck? Was het geld op ofzo? Heb dit niet vaak, maar echt slechte keus!

Je verwacht het niet van je aangezien de tweede keus Franco was .

laundromat
Franco in Batman-pak is niet goed voor mijn gezondheid

Denk dat ie het zelf ook niet zo zitten. Snap de reservaties wat betreft Afleck wel. Een niet al te best acteur, gelukkig is dat ook niet nodig. Ik vind hem iig wel een vooruitgang op Bale, vooral omdat Affleck veel saaier is. Anders had ik ook wel lopen miepen denk ik.

Ik had hetzelfde bi jLedger als The Joker maar we weten waar dat op uitgedraaid is. Ben, amaze us.

floriaan97
Van mij mocht het Micheal Fassbender of Johs Brolin zijn.

Of Jeffrey Dean Morgan. Hij was in elk geval goed als The Comedian.

Een gemiste kans!

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=46mpBL5tkpE

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:45 uur

geplaatst: vandaag om 12:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.