Extract (2009)

geregisseerd door Mike Judge
met Jason Bateman, Mila Kunis en Ben Affleck

In de film volgen we Joel (Jason Bateman), die een extractenfabriek draaiende probeert te houden terwijl er veel gebeurt in zijn leven. Zo heeft hij diverse problemen in de werkplaats, staat z'n huwelijk op een laag pitje en heeft hij een oogje op een van z'n vrouwelijke werknemers. Wat hij echter niet weet is dat zij slechts uit is op een deel van een schadevergoeding, na een ongeluk op de werkvloer.

Valt in het niet vergeleken met Office Space. Had er meer van verwacht, maar het verhaal heeft me helaas weinig geboeid en heb dan ook de film met een oog open (of een oog dicht voor de negatievelingen onder ons) uitgekeken. Wat me zelfs dan nog moeite heeft gekost. Jammer, Mike.

avatar van erik1677
Ik vind het heel jammer dat ze zich niet meer gefocust hebben op het personeel uit de fabriek, want daar liepen toch een paar prachtige grappige personages tussen.
Maar dat er weer zo gigantisch moest worden uitgeweid over de welbekende amerikaanse sexproblemen in zulke films.
heel jammer, want had graag die thrasher, buurman, hector en de dinkus manager meer aan het werk gezien.
Want volgens mij zaten de echt komische momenten in de film alleen in de scenes met 1 van hen in de hoofdrol.

avatar van clubsport
aardige komedie maar geen hoogvlieger sommige scenes zijn flauw andere weer aardig .
ben affleck herkende ik niet direct met zijn baard .
de bijrollen zijn inderdaad af en toe grappig maar niet meer als opvulsel voor het hoofdverhaal dat niet echt uit de verf komt .

avatar van john mcclane 2
Mike judge is een meesterlijke comedy mager , Office space is een van mijn favo comedy’s.
Dan is dit tot nu toe zijn minste product .
Maar nog steeds het kijken waard, je bent het alleen snel vergeten .