Justice League (2017)

Verenigde Staten / Verenigd Koninkrijk / Canada
Actie / Avontuur

geregisseerd door Zack Snyder
met Ben Affleck, Henry Cavill en Gal Gadot

Geholpen door zijn hernieuwde geloof in de mensheid en geïnspireerd door de onzelfzuchtige Superman, werft Bruce Wayne (Batman) zijn nieuwe kompaan Diana Prince (Wonder Woman) om een nog grotere vijand onder ogen te komen. Batman en Wonder Woman werken snel samen om meer rekruten te krijgen voor deze strijd. Maar ondanks deze helden (Batman, Wonder Woman, Aquaman, Cyborg en The Flash) is het misschien al te laat om de aarde te redden van een grootse aanval.

avatar van Esteban
A mixed bag. Dat is wel het minste wat je kan zeggen. Enfin, ik denk dat alles hier wel al eens genoemd werd. Weinig aan toe te voegen. Wanneer krijgen we eindelijk eens een DC-film die helemaal raak zit? Graag een Flash-film voor mij. Is het dan opnieuw helemaal niets, valt er misschien toch wat te lachen ...

avatar van DragQueen
Ondanks de middelmatige beoordeling hier, is de film me toch bijzonder goed bevallen. Wat een heerlijke superheldenfilm. De regie is goed, Het verhaal goed uitgewerkt, De cast is goed op dreef, en visueel is het een spektakel om van te smullen. 4 Sterren.

Net gekeken,moet zeggen hij is me zeker bevallen.beter dan zijn voorganger batman vs superman dawn of justice.maar die vond ik ook wel leuk.zit genoeg actie in de film.en een prima cast.ik moet zeggen dat ik ben affleck een goeie batman vind.

avatar van macrobody
In het begin een beetje hakkie takkie omdat er zoveel verschillende personages moeten worden geïntroduceerd. Het verhaal is simpel: drie boxen op verschillende plekken bewaakt door verschillende groepen. Blijkbaar is alleen superman een sta in de weg maar die is er niet meer dus kans voor de bad guy om de drie boxen te vinden en te verenigen. Dat lukt vrij simpel en krijgen we een uurtje special effects. Verweven met enkele humoristische grapjes en situaties is het al met al best de moeite waard als je van superhelden films houdt anders moet je er denk ik niet aan beginnen.