menu

Film / Cast en crew / Nick Nolte

zoeken in:

ja, leuke foto. Nolte is een uitstekende acteur, ik hoop dat ie er boven opkomt.

Toch krijgen filmsterren mildere straffen lijkt me. Onlangs werd bij de VPRO een docu uitgezonden over 'The war against drugs'. Dit kwam erop neer dat de oorlog niet zozeer tegen drugs als tegen drugsgebruikers was geopend.
80% van de gevangenen zijn drugsgerelateerd.
Het gevangeniswezen is booming business.

Een vrouw van een dealer die zelf nooit dealde en nooit drugs gebruikte maar medeplichtig werd geacht vanwege een telefoonnumer dat ze doorgaf, kreeg 12 jaar gevangenisstraf onvoorwaardelijk. De dealer zelf 5 jaar omdat hij als witness strafvermindering kreeg.

Dus drie jaar voorwaardelijk en gedwongen therapie is dan een schijntje voor onder invloed rijden en druggebruik.

Vooral in de films 48 hours en another 48 hours, speelt hij erg goed. Een paar gafe scenes in die films.

In Three Fugitives is hij erg geniaal en grappig. Echt zo'n ouwe bok die met tegenzin zijn zaken doet. Dit is één van de zeer weinige films die ik van hem heb gezien.

U-96 schreef:
Dit is één van de zeer weinige films die ik van hem heb gezien.

Heb je I love Trouble al gezien? Die is volgens mij wel erg grappig.
BioscoopVideotheekTelevisieToevoegenZoekresultaat acties: maak CSV-export | genereer stemtabel | naar Mijn Films | naar Mijn Updates

48 Hrs. (1982)
Affliction (1997)
Afterglow (1997)
Another 48 Hrs. (1990)
Beautiful Country, The (2004)
Blue Chips (1994)
Breakfast of Champions (1999)
Cannery Row (1982)
Cape Fear (1991)

Verder zijn dit ook nog enkele films waarin Nick Nolte een rol heeft gespeeld.

Ik ken hem verder niet echt van rollen ofzo, maar mij lijkt hij wel een goede acteur. Hoe ouder de acteur is, hoe beter!

Ik ken hem verder niet echt van rollen ofzo, maar mij lijkt hij wel een goede acteur. Hoe ouder de acteur is, hoe beter!

Hoezo dat?

Zit je me nou bewust zo in de zeik te nemen of begrijp je het daadwerkelijk niet?

(reakties op verwijderde berichten van soom)

Oh shit, ik haalde net het bericht weg, omdat er iets niet goed ging... en toen pas zag ik dat je me had gequote. Oeps.

Ik zit je helemaal niet af te zeiken hoor.
Maar goed.

Ik vind Nick Nolte in het stuk I love Trouble dat ik gezien heb wel grappig. Ik herinner me dan het einde, waar hij en Julia Roberts naar buiten staan te kijken door een raam.

Ik zit je helemaal niet af te zeiken hoor.

Pffff, lees jij überhaupt wel hetgene waarop je reageert?? Ik heb het over in de zeik nemen, en jij begint over afzeiken. Ik geef het op hoor.

U-96 schreef:
Lees jij überhaupt wel hetgeen waarop je reageert?? Ik heb het over in de zeik nemen, en jij begint over afzeiken. Ik geef het op hoor.
Ja, dat bedoelde ik ook.... Ghehe.... Maar goed. Ik keek eventjes niet goed, kan toch gebeuren. Voortaan zal ik extra goed lezen en letten op de berichten, waar ik op reageer.

"LOS ANGELES, March 9 (UPI) -- Nick Nolte is in talks to star in "Luck," an HBO drama pilot set in the world of horse racing and co-starring Dustin Hoffman, The Hollywood Reporter said.

Also to appear in the potential series from Michael Mann and David Milch are Kevin Dunn, Kerry Condon, Dennis Farina, John Ortiz and Tom Payne.

Dunn is expected to play the leader of a group of misfits who hang out at a racetrack, the entertainment industry trade newspaper said
"

Hoffman, Nolte may star in HBO series - UPI.com

"Nick Nolte will be joining stars like Dustin Hoffman in the upcoming HBO pilot 'Luck.'... .

... Michael Mann is one of the people behind 'Luck,' and that probably helps in terms of casting. The show is about a disparate group of people at a horse track.
"

Nick Nolte May Return to TV with 'Luck' - TV Squad - tvsquad.com

"... The new additions will join a cast already boasting Hoffman and 'Law & Order' veteran Dennis Farina.

Nolte, who is still in negotiations with 'Luck' honchos David Milch ('Deadwood') and Michael Mann ('Heat'), would play a top line horse trainer at the racetrack, while Dunn's character is colorfully described as "the prodigious misanthrope who is the ringmaster of a syndicate of misfits," a bio easily applicable to any number of Hollywood personalities.
"

Nolte Ready to Press his 'Luck' - Inside TV - insidetv.aol.com

Gast
geplaatst: vandaag om 08:14 uur

geplaatst: vandaag om 08:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.