Head Full of Honey (2018)

1 stem

Duitsland / Verenigde Staten

geregisseerd door Til Schweiger
met Nick Nolte, Matt Dillon en Emily Mortimer

Een man is weduwnaar geworden na een huwelijk van 50 jaar en lijdt tegenwoordig aan de ziekte van Alzheimer. Zijn in Amerika geboren zoon woont in Groot-Brittannië met zijn gezin. De grootvader besluit nog een laatste road trip met zijn kleindochter te ondernemen. Tijdens hun reis, met bestemming Venetië, sukkelt de grootvader steeds meer met zijn gezondheid.

Oei, dat IMDb-gemiddelde...

kappeuter lol 2,9 trailer was oke vond ik