Afterglow (1997)

Komedie / Drama

geregisseerd door Alan Rudolph
met Nick Nolte, Julie Christie en Lara Flynn Boyle

Twee echtparen zijn ongelukkig met hun relatie: het ene echtpaar bestaat uit de ambitieuze zakenman Jeffrey Byron en de seksueel gefrustreerde Marianne en het andere bestaat uit klusjesman Lucky Mann en een voormalig b-movie actrice Phyllis. Wanneer Lucky op een dag arriveert bij Byron's flat om wat dingen te maken, raakt Marianne geobsedeerd door hem.

neo (crew)
de film is prachtig gespeeld door vooral nick nolte en julie christie.helaas is de film te langdradig en wordt de film al snel saai.3 sterren

avatar van narva77
Leuk filmpje!

avatar van narva77
Deze ga ik zeker kijken vanavond!

bram_stuckinaday
mwaaah... tis wel mooi... en heeft zeker kwaliteit... maar toch... er IS iets mee... beetje houterig... beetje gekke typetjes... hmm..!

avatar van RRT
RRT
Ik vond het acteerwerk juist niet overhouden. Nolte en Christie gingen nog wel, rest was niet overtuigend. Verder vond ik de conversaties af en toe tenenkrommend slecht. Nee deze viel me niet mee.

avatar van kanjertje
Saai en langdradig.
In 't begin denk je : ja die kan er nog net door.
Maar daarna moet je jezelf motiveren om te blijven kijken