menu

Film / Cast en crew / Adam Sandler

zoeken in:
Adam Sandler. Jah zijn humor ligt mij niet altijd, maar stiekem veel films van hem gezien. Films die ik nog moet kijken zijn Punch-Drunk Love en Reign Over Me. Zijn films zijn meestal geinig. Vond vooral Anger Management en 50 First Dates wel leuk. Nooit echt krom gelegen om die gast.

In Punch-Drunk Love verraste hij vriend en vijand. Zijn schreeuwerige humor ligt mij helemaal niet. Sandler is voor mij snel een reden er niet aan te beginnen.

Zijn films krijgen altijd wel een lach op mijn gezicht.
Gisteren toevallig You don't mess with the Zohan...oh zo fout maar toch leuk!.

Staat ook gewoon een paar keer slechtste "actrice" in
Alhoewel ik niet vind dat dat telt:P

Skycrawler
Jammer dat hij zich tegenwoordig vooral op stomme komedies van bevriende (talentloze) regisseurs richt. Adam Sandler heeft met Punch Drunk Love en Reign Over Me laten zien dat hij ook andere genres aankan. Maar net zoals bij Eddie Murphy lijkt hij het vooral te doen nu om zo snel mogelijk zijn geldbuidel te spekken en niet voor de artistieke waarde.

jimcarrey gek schreef:
Staat ook gewoon een paar keer slechtste "actrice" in
Alhoewel ik niet vind dat dat telt:P

Ik zie dat Martin Lawrence ook genomineerd was voor slechtste actrice in een recente Big Momma film. Ik vind wel dat die 'award' wel echt uitsluitend aan actrices mag worden gegeven. Het zijn wel vrouwelijke personages, maar dan hoort hij gewoon bij 'slechtste personage/rol' ofzo thuis.

Top acteur!!!

kappeuter (crew)

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=Sq5CIH0duMk

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Grown Ups 2 (2013)

Al meerdere malen genoemd maar zijn rol in Spanglish is erg mooi. Dit weekend gezien en werd echt verrast.

Dick2008
Vervelende vent, heb er dan ook slechts 6 films van gezien. (1 daarvan als stemacteur, Adam Sandler's Eight Crazy Nights (2002)).
Al valt hij in Bedtime Stories (2008) wel mee.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:21 uur

geplaatst: vandaag om 14:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.