• 8.518.241 stemmen

Geregisseerd door: Frank Coraci

Met onder meer: Adam Sandler, Kate Beckinsale en Christopher Walken

Releasedatum: 19 oktober 2006

Plot Click

"What If You Had A Remote... That Controlled Your Universe?"

Het verhaal gaat over architect/workaholic Michael Newman, die een universele afstandsbediening krijgt waarmee hij bepaalde delen uit zijn leven vooruit kan spoelen en terugspoelen. Er ontstaan problemen wanneer de afstandsbediening niet meer doet wat Michael wil.

imageimageimageimageimageimageimageimage

avatar van marximaal

marximaal

nee viel mij tegen had er meer van verwacht en ook hele andere dingen in mijn hoofd, want waarom werken als je de wereld stil kan zetten.

en ik vond deze film dan ook zeker niet hot

avatar van jadolino

jadolino

freek_93 schreef:
Goede film!
Humor is prima in orde op bepaalde punten na.. Bijvoorbeeld wanneer hij in de auto zit en zijn lichaams kleur aanpast en wanneer hij zijn baas spaans laat praten.
Verder echt prima in orde. Goede komedie/drama die je aan het denken zet!

Daar kon ik nou het meest om lachen. Verder inderdaad een film die naast heel komisch ook een boodschap heeft. Christoffer Walken komt hier goed uit de verf.

avatar van Dago66

Dago66

Soort van Christmas Carol... Moraal van het verhaal..

avatar van Kondoro

Kondoro

Click

Geinig. Ik zelf dacht dat Click helemaal niks aan zou zijn. Gelukkig is het tegendeel bewezen en vond ik de film toch nog best wel funny. Ik was gewoon opzoek naar een leuke komedie film om even bij het middag eten te kijken. Hier en daar hoor je slechte dingen over de film, maar ik ben toch voor de meerderheid tevreden. Kwa komedie vond ik deze film erg leuk. Ook het drama gedeelte raakte me en dat is altijd goed nieuws. Want dan heb je iets zielig's gemaakt. Adam Sandler speelt zijn rol erg leuk. Kate Beckinsale ook en ik vond de rest het ook wel leuk doen! Het verhaal was af en toe beetje moeilijk en als je er even niet bij was, was je de weg kwijt. Het concept sprak me niet aan in het begin maar, is leuk uitgepakt! Al om al, leuke komedie film!

avatar van Glennekeeeee

Glennekeeeee

als je in 2006 had gezegd dat Click éen van de betere films van Sandler zou zijn tot 2015 dan had je waarschijnlijk gezegd dat dat een goede grap was maar niets is minder waar. Click is zeker geen topsandler maar is wel vermakelijk en blijft onderhoudend de hele speelduur, met dank ook aan de leuke Christopher Walken en de altijd leuk uitziende Kate Beckinsale. Het verhaal is wel cliché, maar door de atypische omkadering is het allemaal net wat minder opdringerig en kijkt het lekker weg. Veel hilarische momenten zitten er niet echt in en naarmate het einde is er ook nogal veel plaats voor drama waarvan ik nog altijd niet snap dat sandler in die momenten de ene keer zo slecht overacteerd en de andere keer zich als een volleerd drama-acteur laat gelden. De overgang van verleden, naar hedendaags, naar de toekomst is wel een leuk gegeven en goed neergezet.

Click is best een vermakelijke komedie van Sandler maar nergens een hoogvlieger. uiteindelijk is Beckinsale het enige wat ik na morgen zal onthouden van deze film

avatar van TheLionKingFan

TheLionKingFan

Vreemd dat deze film als een komedie begint en daarna steeds emotioneler en serieuzer wordt. Natuurlijk eindigt het allemaal goed maar vond het toch een hele leuke film. 4,5*

avatar van Mr-Mcmovie

Mr-Mcmovie

Tweede keer dat ik Click heel goed vond. Ik vind het nu wel een betere adam sandler film.

Film begon heel leuk en grappig en de eerste helft vond ik de film zo grappig en kreeg ik mijn smile niet van mijn gezicht, maar helaas de andere helft was beetje te serieus en emotioneel (ok snap het moet op het metafoor mooi opvolgen) maar voor zo een doodgewone komedie als deze mocht dat de hele film zo grappig zijn als de eerste helft.

Natuurlijk zit de film vol met bekende mensen: Adam Sandler, Kate Beckinsale en Christopher Walken maar ook David hasselhoff vooral de scenes met hem waren geinig lachen man !

Toch een dik verdiende 3,5 dat een 4 sterren kon zijn als de tweede helft ook zo sterk was als de eerste.

Heel goede komedie.

avatar van maurice32

maurice32

TheLionKingFan schreef:

Daarom is het ook komedie/drama .

avatar van IH88

IH88

Click

Aardige Sandler film. De chemie tussen Sandler en Beckinsale is opvallend goed en het verhaal heeft een mooie boodschap en is origineel. Dat gedoe met de afstandbediening levert een aantal komische scènes op. Jammer genoeg gaat Sandler weer iets te ver en heeft hij tegen het einde weer wat schijtlollige en mallotige momenten die de kracht van de film onderuit halen. Echt jammer, want het begin is sterk en de film heeft best een mooie boodschap.

avatar van koekeloere

koekeloere

Vond het een flauwe film. Ook als humoristische familie film nauwelijks geslaagd, Uitstekend slaapmiddel voor een lange verregende zondagmiddag. Zulke filmen zouden beter niet gemaakt worden.

avatar van shrink

shrink

• 2032 stemmen

De enige goede film van Adam Sandler

avatar van SSeagal

SSeagal

Destijds gratis gekregen bij mijn PS3 op bluray. Geinig filmpje van Sandler, die altijd wel wat aparts heeft en grappig kan zijn. Walken doet niet veel maar blijft een geweldige acteur. Niet mega hilarisch maar heerlijk luchtige onstpannen filmpje met af en toe een lach. 3,5*

avatar van SSeagal

SSeagal

shrink schreef:

De enige goede film van Adam Sandler

Vind je? Happy Gilmore vind ik nog steeds zijn leukste

avatar van demike83

demike83

Het enige goede aan deze film is Beckinsale! Wat een lekker wijf is dat

Theunissen

Vermakelijke Komedie / Drama film van regisseur Frans Coraci, die na de Komedie / Romantiek film "The Wedding Singer (1998)" en de Komedie film "The Waterboy (1998)" een derde film met de Amerikaanse komische acteur Adam Sandler maakte.

In dit verhaal gaat het over de drukbezette architect/workaholic Michael Newman (Adam Sandler), die een "universele afstandsbediening" krijgt, waarmee hij zijn leven kan beheersen. Zijn leven kan worden teruggekeken, stopgezet en hij merkt ook dat hij daarmee de minder leuke momenten uit zijn leven kan doorspoelen.

Een aardig gegeven, dat garant staat voor een aantal leuke momenten en veel platte grappen, al is het misschien niet Adam Sandler, maar juist David Hasselhoff die de show steels als Michael 's seksistische baas Ammer. De plotwendingen gaan gepaard met de nodige drama en kent ook een onverwacht ontroerende scène, namelijk als Michael via de repeatknop van de afstandsbediening steeds opnieuw afscheidt neemt van zijn stervende vader Ted Newman (Henry Winkler).

Verder is het inderdaad meegenomen dat Kate Beckinsale (in de rol van Donna Newman die zijn vrouw is en die naderhand van hem scheidt en opnieuw trouwt met iemand anders) meespeelt in deze film, want buiten een leuke actrice, is het ook nog eens een mooie vrouw. Ook is het leuk dat Christopher Walken (in de rol van uitvinder Morty, van wie hij in een achterafkamertje van een warenhuis de afstandsbediening krijgt) een rol heeft in het verhaal.

Al met al leuk om eens gezien te hebben deze Komedie / Drama film, waarbij de boodschap van de film is dat ook de slechte momenten van het leven geleefd moeten worden.

P.S. de recent overleden Dolores O'Riordan, die de zangeres was van de Ierse rockband "The Cranberries" (populair in de jaren 90), zingt in deze film tijdens de bruiloft van Ben Newman (oftewel de zoon van Michael, die zowel gespeeld werd door Joseph Castanon, Jonah Hill en Jake Hoffman).

avatar van Shadowed

Shadowed

Verrassend.

Sandler heeft me eigenlijk nog nooit weten te overtuigen, en dat deed hij mij in dit begin ook niet heel erg. Soms blijft hij wat vervelend maar gelukkig blijft dat in deze film heel beperkt. Soms weet hij een klein momentje te verpesten maar stoorde niet.

De cast was best ok (lollige rol van The Hoff), het verhaal soms wat cliche maar ook origineel. Qua komedie niet heel erg geslaagd maar het laatste half uur met de Drama juist heel erg geslaagd naar mijn mening. Sandler laat ook echt zien dat hij best kan acteren. soms greep de film je dan zoals Sandler die afscheid neemt van zijn vader door de afstandbediening terug te spoelen.

Blijft een simpel verhaaltje, maar goed uitgewerkt.

avatar van Anjin

Anjin

Blijf toch 1 van zijn topfilms

Leuk opbouwende film,met een mooie song van de Cranberries "Linger"...

avatar van max cady

max cady

Binnen een maand tijd 3 keer op RTL ?

avatar van Multimediaknaller

Multimediaknaller

Heerlijke wegkijkfilm, had alleen wel wat korter gemogen.

avatar van Gastel

Gastel

Prima filmpje. Een high-concept-comedy die stevig de thema's leent uit A Christmas Carol, It's A Wonderful Life en de song Cat's In The Cradle en dit mixt met de typische Sandler humor.

Sandler opereert altijd op het randje van flauw, als hij er over heen gaat kan ik weinig met zijn werk, maar als hij er netjes onder blijft (zoals hier) zijn het zeer vermakelijke films.

avatar van TMP

TMP

De film begint wel aardig, het concept is dan ook niet verkeerd. Gaandeweg wordt het wel erg flauw allemaal. Inclusief zoetsappig einde. Ben geen fan van Sandler, ook hier niet. Wel een aardige bijrol voor Christopher Walken.

avatar van Jynxter

Jynxter

Poeh. Dat viel tegen.

Niet dat ik over het algemeen heel erg hoge verwachtingen heb van een Sandler film. Maar Aangezien toch heel wat mensen positief zijn over Click, hoopte ik dat dit toch een vrij sterke film zou zijn. Helaas.

Hier en daar een paar geslaagde grappen. Maar dat was het wel.

Er zitten onbegrijpelijk veel vrij grote namen in deze comedy, en die doen het over het algemeen best prima. Maar het "acteren" van met name de kids in de bijrollen is werkelijk pijnlijk. De ruim vooraf getelefoneerde cliche's doen de film ook geen goed. Evenals de super dik opgesmeerde moraal laag.

Maar het vervelendste vond ik het ontzettend losse concept. De afstandsbediening kan blijkbaar echt alles wat je maar kan verzinnen, maar wordt door Sandler nóóit op een praktische manier gebruikt in de 101 situaties waarin dat wel zo verstandig was geweest. Er is geen enkele lijn in te ontdekken. Het script vliegt alle kanten uit met geen enkele restrictie of inkadering. Alsof 17 schrijvers allemaal een paar situaties met die afstandsbediening mochten bedenken die daarna gewoon maar bij elkaar zijn gegooid.

Tuurlijk is Walken geinig, Beckinsale bloedmooi, Winkler nog altijd cool en Hasselhoff cult. Maar Click had echt wel meer kunnen zijn dan dit. Voor de paar leuke grappen nog een paar punten.

avatar van RoFFeL

RoFFeL

Net wat meer dan een leuke doordeweeks film, als je het mij vraagt. In het begin wat meer grappig, heb echt wel paar keer goed gelachen. Later neigt de film meer naar drama, precies zoals aangegeven dus. Ook herkenbaar, denk voor veel mensen in ons "meer meer meer cultuurtje", maar uiteindelijk is het je familie en vrienden waar het omgaat.

Family first!

avatar van numb nuts

numb nuts

2x gekeken 1 van de beste van adam

maar na de 2x gekeken vond ik de drama te overdreven 0,5 punten af

avatar van umbra

umbra

Zeer matige tot belabberde film, sowieso niet goed als komedie en het drama gehalte irriteerde me geregeld en wat overblijft is een saaie film.