• 11.773 nieuwsartikelen

Met onder meer: Adam Sandler, Emily Watson en Philip Seymour Hoffman

Gesproken taal: Engels

Releasedatum: 24 april 2003

Plot Punch-Drunk Love

"You can go to places in the world with pudding."

Barry Egan is de eigenaar van een kleine zaak. Dankzij de manier waarop hij door zijn zeven zusters behandeld is, is het voor hem onmogelijk om verliefd te worden. Wanneer een harmonium en een mysterieuze vrouw zijn leven binnen komen begint hij aan een romantische trip.

Barry Egan

Plastic (stemrol)

Customer #2

avatar van TornadoEF5

TornadoEF5

PTA en ik, voorlopig geen geslaagd huwelijk. En ook deze wordt het niet... Het is zoeken. Ik kan er ook niet echt de vinger op leggen waarom niet. Ik vind het verhalend vrij incoherent in elkaar steken, al werd het wel allemaal veel duidelijker in het tweede gedeelte, maar over het algemeen vind ik het gewoon niet boeiend. Denk dat ik de thema's hier niet zo boeiend vind, en dat het een beetje te absurd en theatraal is voor mij, of dat ik er de humor - als ze er is - ook niet zie. Visueel met momenten oké, vooral sommige overgangen vond ik goed gedaan. Muziek / soundtrack / geluid vond ik ook een sterktepunt hier.

avatar van mjk87

mjk87 (moderator films)

Basto schreef:

5* voor deze parel.

Doe eens snel je sterren aanpassen dan.

avatar van Basto

Basto

mjk87 schreef:

Doe eens snel je sterren aanpassen dan.

Dat gaat niet. Kan om de een of andere reden geen 5* geven op mijn mobiel. Heb het ook al meerdere keren aangekaart bij de crew. Werkt in geen enkele browser.

avatar van MSJ_msj

MSJ_msj

Wat een kutfilm. Tien minuten geprobeerd maar niet doorheen te komen. Irritant kut liedje de heel tijd op de achtergrond. Uiteindelijk zijn we maar voetbal gaan kijken. Kun je nagaan.

avatar van MSJ_msj

MSJ_msj

Toch typisch, iedereen scoort laag en hij blijft op een 3,46 staan.

avatar van Basto

Basto

MSJ_msj schreef:

Geef dan geen beoordeling als je slechts 10 minuten hebt gezien. Je hebt kennelijk ook geen idee waar het over gaat.

avatar van AngelicV

AngelicV

Goed spelende Sandler en Watson, waarbij Sandler een getraumatiseerde volwassen man speelt, duidelijk vanuit zijn kindertijd met 7 zussen, en een rol is gaan spelen om te overleven. Dat er daadwerkelijk een krachtige man in hem schuilt komt naar voren als hij Watson ontmoet. Al met al sterke film over innerlijke problematiek gekoppeld aan trauma en overleven met een aansluiting op de grootste kracht... liefde.