The Ridiculous 6 (2015)

Alternatieve titel: The Ridiculous Six

Komedie / Western

geregisseerd door Frank Coraci
met Adam Sandler, Terry Crews en Jorge Garcia

Tommy 'White Knife' Stockburn (Adam Sandler) is een man die als weeskind is opgegroeid bij een indianenstam. Wanneer hij hoort dat zijn lang verloren vader is teruggekeerd, gaat hij op een avontuurlijke reis door het wilde westen. Dit doet hij samen met zijn vijf halfbroers, waarbij ze beter bekend zullen staan als 'the ridiculous six'.

avatar van Ravenstein
Ik heb me uitstekend vermaakt met deze film! Niet altijd even grappig, maar het was constant onderhoudend. Van de vernietigende kritieken op deze film snap ik niets.

Ondanks dat Sandler hier wel een enorm irritant typetje speelt, heb ik me uitstekend vermaakt. Buiten de 'white knife' waren vrijwel alle karakters hilarisch. Natuurlijk zit het vol met poep- en plasgrapjes, maar ik kan daar met mijn infantiele humor wel van genieten. Ik heb me werkelijk rot gelachen tijdens de 'uitvinding van honkbal'; geniaal.
Ik begrijp overigens wel waarom sommige mensen deze film niets aan vinden, want de humor moet je eenmaal liggen. Denk overigens wel dat je binnen de eerste 5 minuten al aan ziet komen wat voor film dit is en dat sommigen hem beter op dat moment al af hadden kunnen zetten.

avatar van horizons
Leuke komedie-western. De hele bende bij elkaar veroorzaakt een grappige bende van een film. Sterk dat ze Lautner zo weten mee te nemen.

avatar van DiamondsRealDeal
Naked Gun is net zo flauw en scoort wel hoog

Pijnlijk ongrappige komedie waarin de vele bekende komedie koppen vooral erg grappig proberen te zijn, met de nadruk op proberen. De humor is ontzettend kindeachtig en leidt eerder tot plaatsvervangende schaamte dan een glimlach. De film duurt daarnaast ook veel te lang.

avatar van xaid
Leno schreef: