Parched (2015)

India / Verenigde Staten / Verenigd Koninkrijk

geregisseerd door Leena Yadav
met Tannishtha Chatterjee, Radhika Apte en Surveen Chawla

Het verhaal speelt zich af in het heden in India, Gujarat. In een klein dorp durven vier vrouwen zich verzetten tegen mannen en de tradities die hen tot slavin maken. Gesteund door hun vriendschap en hun verlangen naar vrijheid worden ze geconfronteerd met hun demonen en dromen ze van liefde en een betere omgeving ergens anders.

kappeuter (moderator)
Vanaf 30 juni in de bioscoop (Cinemien)

avatar van Verhoeven
Hmm, ik zit in dubio omtrent de Indiase cinema. Vond ik deze nog slechter dan Gandu?!

avatar van Zeriel
Wat een naar dorp!

avatar van K. V.
Deze eens meegebracht en zonder verwachtingen eens bekeken. Het was geen slechte film, maar toch ook geen meesterwerk. Een prima cast die toch wel overtuigend overkwam. Het verhaal was ook niet slecht. Een prima film om eens gezien te hebben, maar toch niet veel meer.