Madre (2019)

Spanje / Frankrijk
Thriller

geregisseerd door Rodrigo Sorogoyen
met Marta Nieto, Jules Porier en Alex Brendemühl

Tien jaren zijn verstreken sinds het zesjarige zoontje van Elena is verdwenen. Het laatste wat ze van hem hoorde was een telefoontje waarin hij zei dat hij verdwaald was op een strand in Frankrijk en zijn vader niet kon vinden. Tegenwoordig woont Elena op hetzelfde strand en runt ze een restaurant. Ze begint eindelijk het tragische verleden los te laten, wanneer ze een Franse tiener ontmoet die haar sterk doet denken aan haar verloren zoon.

• Vanaf 30 juli in de bioscoop

Vanaf 30 juli in de bioscoop (Cherry Pickers Filmdistributie)

Uiteraard onder voorbehoud.